Халықаралық классификациядағы шығармашылық индустрияларды интеграциялау мен дамытудағы маркетинг пен жарнаманың рөлі
DOI:
https://doi.org/10.26577/be.2024.150.i4.a6Аннотация
Мақалада маркетинг пен жарнаманың креативті салалардағы рөлін ерекше зерттеп, олардың экономикалық дамуға әсері қарастырылады. Соңғы уақытта шығармашылық индустрияның инновацияларды дамыту мен таланттарды тарту қабілетіне байланысты оған көп көңіл бөлінуде. Қазақстандағы креативті экономика дамып келе жатса да, жарнама мен маркетинг осы сектордың негізгі экономикалық құрамдас бөлігі ретінде әлі де толық бағаланған жоқ. Авторлар халықаралық жіктеу жүйесінің шығармашылық экономикадағы жарнаманың ерекше сектор ретіндегі мүмкіндіктерін зерттейді. Бұл зерттеу маркетинг пен жарнаманың шығармашылық салалармен интеграциясын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді, сондай-ақ шығармашылық кәсіпқойларды тарту мен ұстап тұрудағы, экономикалық өсу мен инновацияларды ынталандырудағы маркетингтік стратегиялардың шешуші рөлін ашады.
Зерттеу барысында шығармашылық салаларға қатысты әдебиеттер мен классификацияларды жүйелі түрде зерттеу, салыстырмалы талдау және логикалық дәлелдемелер әдістері қолданылған. Мақалада шығармашылық тауарлар мен қызметтерді өндіру мен таратуда маркетинг пен жарнаманың рөлін біріктіретін құн тізбегі моделі ұсынылған. Қорытындылар креативті экономикадағы негізгі қатысушылар үшін жаңа қиындықтар мен шешімдерді көрсетеді. Қазақстандағы қазіргі шектеулі жіктелуіне қарамастан, маркетинг пен жарнама шығармашылық өнімдер мен қызметтерді дамыту мен тарату үшін өте маңызды болып табылады.
Мақалада халықаралық мысалдар қамтылып, Қазақстанның креативті экономикасының ағымдағы тенденциялары талданады, аймақтық стратегияларды әзірлеу үшін зерттеудің практикалық маңыздылығы көрсетіледі. Бұл стратегиялар Қазақстанның креативті салаларындағы маркетингтік және жарнамалық тәжірибені жақсартып, олардың экономикалық өсуі мен жаһандық бәсекеге қабілеттілігін әлеуетті түрде арттыруы мүмкін.
Түйін сөздер: креативті индустриялар, креативті экономика, халықаралық классификация, жарнама, маркетингтік стратегиялар, орын брендингі.