СОСТОЯНИЕ РАЗВИТИЯ БРЕНДИНГА В РЕСПУБЛИКЕ КАЗАХСТАН

Авторлар

  • Ж А Ережепова КазНУ им. аль-Фараби
        61 49

Аннотация

Бұл мақалада тауарлардың бәсекеге қабілеттілігін көтеретін негізгі фактор ретінде брендингтің негізгі сипаттамасы берілген. Брендтің спецификалық сипаты мен параметрлері талданған және оларды құру бойынша ұсыныстар берілген.

Библиографиялық сілтемелер

1. Тулембаева А.Н., Сакова М.Б. Бренды пищевой отрасли Казахстана// Вестник КазНУ – экономическая серия, 2006 - № 1.

2. Тулембаева А.Н. Брендинг – современное оружие в конкурентной борьбе. – Журнал CITY-BUSINESS. 08(09)2007

3. http://marketsite.narod.ru

4. Найзагарин А. А. Актуальность развития брендинга в РК. Вестник КазНУ. 2005, №5

5. http://printfolio.ru

6. "Жаркин и Партнеры" Альманах "Лаборатория рекламы". http://lab.advertology.ru

7. http://www.denero.ru/articles/adv/ebrand

8. http://www.broadbrand.ru/p29.bdbd

9. Завьялов П. С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах. Учебное пособие. ИНФРА –М. 2000

10. М.В.Слушаенко, А.В. Будник. Брендинг в управлении маркетингом. М.: Омега-Л, 2006 г.

Жүктелулер

Как цитировать

Ережепова, Ж. А. (2015). СОСТОЯНИЕ РАЗВИТИЯ БРЕНДИНГА В РЕСПУБЛИКЕ КАЗАХСТАН. ҚазҰУ хабаршысы. Экономика сериясы, 77(1), 94–98. вилучено із https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/277

Шығарылым

Бөлім

НАРЫҚТЫҚ ЭКОНОМИКАДАҒЫ МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ