СОСТОЯНИЕ РАЗВИТИЯ БРЕНДИНГА В РЕСПУБЛИКЕ КАЗАХСТАН

Authors

  • Ж А Ережепова КазНУ им. аль-Фараби
        61 49

Abstract

In article the basic branding characteristics, as one of major factors of increase of competitiveness of the goods are considered. Specific features and parameters of brands are analyzed, recommendations on their creation are given.

References

1. Тулембаева А.Н., Сакова М.Б. Бренды пищевой отрасли Казахстана// Вестник КазНУ – экономическая серия, 2006 - № 1.

2. Тулембаева А.Н. Брендинг – современное оружие в конкурентной борьбе. – Журнал CITY-BUSINESS. 08(09)2007

3. http://marketsite.narod.ru

4. Найзагарин А. А. Актуальность развития брендинга в РК. Вестник КазНУ. 2005, №5

5. http://printfolio.ru

6. "Жаркин и Партнеры" Альманах "Лаборатория рекламы". http://lab.advertology.ru

7. http://www.denero.ru/articles/adv/ebrand

8. http://www.broadbrand.ru/p29.bdbd

9. Завьялов П. С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах. Учебное пособие. ИНФРА –М. 2000

10. М.В.Слушаенко, А.В. Будник. Брендинг в управлении маркетингом. М.: Омега-Л, 2006 г.

Downloads

How to Cite

Ережепова, Ж. А. (2015). СОСТОЯНИЕ РАЗВИТИЯ БРЕНДИНГА В РЕСПУБЛИКЕ КАЗАХСТАН. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 77(1), 94–98. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/277