Fmcg секторындағы тұтынушылармен өзара әрекеттің қазіргі концепциялары
DOI:
https://doi.org/10.26577/be.2023.v146.i4.08Аннотация
Ғылыми мақалада FMCG секторындағы қазіргі заманғы тұтынушыларды тарту стратегияларына мұқият талдау, жетекші брендтердің мақсатты аудиториямен байланысу және тұтынушы-бренд қарым-қатынастарын дамыту арқылы сату өнімділігін арттыру үшін инновациялық әдістерін зерттейді.
Бұл зерттеудің негізгі мақсаты - FMCG динамикалық секторына тұтынушылардың қатысуының ағымдағы жағдайын тексеру. Зерттеу сектордың дамып келе жатқан тұтынушылар мінез-құлқына бейімделу қажеттілігін көрсету үшін көп қырлы әдістемені қолданады. Бұған қазіргі заманғы тұтынушыларды тарту тұжырымдамаларын зерттеу үшін кең үстелдік зерттеулер, сарапшылар сұхбаттары және бөлшек сауда аудиттері кіреді.
Сұранысты басқару, маркетинг, сату немесе бөлшек саудаға маманданған 40 FMCG кәсіпқойымен сарапшы сұхбаттары негізгі зерттеу болып табылады. Сауалнаманың сандық деректері статистикалық талдаудан өтті, ал сапалық ақпарат тақырыптық талдау арқылы алынды. Зерттеу сонымен қатар сарапшылардың пікірлеріне сәйкес енгізу мен тиімділікті бағалау үшін құрылымдық тексеру парақтарын, сауалнамалар мен бақылау хаттамаларын пайдалана отырып, Қазақстандағы бөлшек сауданың көлденең-секциялық талдауын және аудитін қамтиды.
Зерттеу дүкен ішіндегі өзара әрекеттесу мен цифрлық технологиялардың маңыздылығына баса назар аудара отырып, «Идеалды дүкен» және «Омниканалды коммуникациялар стратегиясы» негізгі тұжырымдамалар ретінде анықтайды. Өнімнің көрінуі және адалдық бағдарламалары сияқты негізгі элементтер тұрақтылық рейтингі төменірек маңызды болып саналады. Қазақстандық бөлшек сауда аудиті өнімді орналастыру, технологияларды біріктіру және адалдық бағдарламаларындағы қиындықтарды айқындап, жақсартудың маңыздылығын көрсетеді. Ұсыныстар тұтынушыға бағытталған тәсілдерді және FMCG секторында тұтынушылардың қатысуын арттыру үшін цифрлық технологияларды стратегиялық пайдалануды зерттеуге баса назар аударады.
Бұл зерттеу FMCG секторындағы тұтынушыларды тарту стратегияларын түсінуге айтарлықтай үлес қосады, FMCG компанияларына тұтынушылардың өзара әрекеттесуін жақсарту, бренд адалдығын арттыру және сату тиімділігін оңтайландыру үшін практикалық түсініктер ұсынады. Ұсынылған инновациялық тәсілдер нарықтағы позицияларды нығайта алады және үздіксіз өзгерістермен сипатталатын салада тұрақты өсуді қамтамасыз етеді.
Түйін сөздер: тұтынушылармен өзара әрекеттесу; бөлшек сауда стратегиясы; көп арналы стратегия; жекелендіру; сатып алу процесі; маркетингтік интеграция; деректерді талдау.