ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ КОМПЕНСАЦИОННОЙ СИСТЕМЫ

Авторлар

  • А М Кайранов
        32 30

Аннотация

Бұл мақалада автор «сыйақы» және «өтемақы» ұғымының экономикалық мазмұны мен мағнасын қарастырады. Автор өтемақы негізі бойынша әр-түрлі елдердің ізденушілері бірынғай көзқарасқа келмегенін байандайды, сонымен бірге өтемақы туралы өз көзқарасын береді.

Библиографиялық сілтемелер

1. Трудовой кодекс Республики Казахстан. – Алматы: ЮРИСТ, 2009. – 112 с.

2. Словарь современной экономической теории Макмиллана. – М.: ИНФРА-М, 1997. – 608 с. – (Библиотека словарей ИНФРА-М»).

3. Lawler E. Strategic Pay, Jossey-Bass, San Francisco, 1990.

4. Schuster J.R. and Zingheim P.K. Vie New Pey, Lexinton Books, New York, 1992.

5. Flannery T.P., Hofrichter D.A. and Platten P.E. People, Perfomance and Pey, The Free Press, New York, 1996.

6. Хендерсон Р. Компенсационный менеджмент. 8-е изд. /Пер. с англ. под ред. Горелова Н.А. – СПб.: Питер, 2004. – 880 с.: ил. – (Серия «Бизнес класс»).

7. Manus T.M. and Graham M.D. Creating a Total Rewards Strategy A toolkit for designing busines-based plans. American Management Association. New York, 2002.

8. O,Neal S. The phenomenon of total rewards. ACA Journal, 7/3, 1998.

9. WorldatWork. Total rewards: From strategy to implementation. WorldatWork. Scottsdale, AZ, 2000.

10. Thompson P. Total Reward. CIPD, London, 2002.

11. Pfeffer J. The Human Eguation Building profits by putting people first. Harvard Busines School Press. Boston, 1998

12. Армстронг М., Стивенс Т. Оплата труда: практическое руководство по построению оптимальной системы оплаты труда и вознаграждения персонала. /Пер. с англ. Под научн. ред. Т.В. Герасимовой. – Днепропетровск: Баланс Бизнес Букс, 2007. – 512 с.

Жүктелулер

Шығарылым

Бөлім

НАРЫҚТЫҚ ЭКОНОМИКАДАҒЫ МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ