ФОРМИРОВАНИЕ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА ОБЪЕКТОВ ЖИЛОГО ФОНДА
Аннотация
Аталған мақалада маркетинг жылжымайтын мүлікті басқарудың негізгі функцияларының бірі ретінде қарастырылады.Жылжымайтын мүлікті бағалауды жетілдіру бойынша ұсыныстар мен тұрғын үй қоры объектілерінің маркетингтік жүйесін қалыптастыру жолдары сипатталады.Библиографиялық сілтемелер
1. Березин И.С. Маркетинг и исследования рынков. М.: Финпресс, 1999г.
2. Маркетинг в строительстве: учебник для вузов. //Под общей редакцией И.С.Степанова, В.Я.Шайтанова. М.: Юрайт, 2001г.
3. Цукерман Говард А., Блевинс Джордж Д. Недвижимость: зарубежный опыт развития: Пер. с англ. М.: Диамант-Меркурий, 1994 г.
2. Маркетинг в строительстве: учебник для вузов. //Под общей редакцией И.С.Степанова, В.Я.Шайтанова. М.: Юрайт, 2001г.
3. Цукерман Говард А., Блевинс Джордж Д. Недвижимость: зарубежный опыт развития: Пер. с англ. М.: Диамант-Меркурий, 1994 г.
Жүктелулер
Как цитировать
Урузгалиева, Д. Н. (2015). ФОРМИРОВАНИЕ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА ОБЪЕКТОВ ЖИЛОГО ФОНДА. ҚазҰУ хабаршысы. Экономика сериясы, 80(4), 92–95. вилучено із https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/164
Шығарылым
Бөлім
НАРЫҚТЫҚ ЭКОНОМИКАДАҒЫ МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ