ФОРМИРОВАНИЕ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА ОБЪЕКТОВ ЖИЛОГО ФОНДА

Authors

  • Д Н Урузгалиева Международная академия бизнеса
        37 29

Abstract

In the given paper Marketing is considered as one of the main functions of real-estate management. Approaches to the formation of Marketing system of housing stock objects are described and recommendations on real-estate valuation improvement are given.

References

1. Березин И.С. Маркетинг и исследования рынков. М.: Финпресс, 1999г.

2. Маркетинг в строительстве: учебник для вузов. //Под общей редакцией И.С.Степанова, В.Я.Шайтанова. М.: Юрайт, 2001г.

3. Цукерман Говард А., Блевинс Джордж Д. Недвижимость: зарубежный опыт развития: Пер. с англ. М.: Диамант-Меркурий, 1994 г.

Downloads

How to Cite

Урузгалиева, Д. Н. (2015). ФОРМИРОВАНИЕ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА ОБЪЕКТОВ ЖИЛОГО ФОНДА. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 80(4), 92–95. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/164