ФОРМИРОВАНИЕ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА ОБЪЕКТОВ ЖИЛОГО ФОНДА
Abstract
In the given paper Marketing is considered as one of the main functions of real-estate management. Approaches to the formation of Marketing system of housing stock objects are described and recommendations on real-estate valuation improvement are given.References
1. Березин И.С. Маркетинг и исследования рынков. М.: Финпресс, 1999г.
2. Маркетинг в строительстве: учебник для вузов. //Под общей редакцией И.С.Степанова, В.Я.Шайтанова. М.: Юрайт, 2001г.
3. Цукерман Говард А., Блевинс Джордж Д. Недвижимость: зарубежный опыт развития: Пер. с англ. М.: Диамант-Меркурий, 1994 г.
2. Маркетинг в строительстве: учебник для вузов. //Под общей редакцией И.С.Степанова, В.Я.Шайтанова. М.: Юрайт, 2001г.
3. Цукерман Говард А., Блевинс Джордж Д. Недвижимость: зарубежный опыт развития: Пер. с англ. М.: Диамант-Меркурий, 1994 г.
Downloads
How to Cite
Урузгалиева, Д. Н. (2015). ФОРМИРОВАНИЕ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА ОБЪЕКТОВ ЖИЛОГО ФОНДА. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 80(4), 92–95. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/164
Issue
Section
Management, marketing in a market economy