ФОРМИРОВАНИЕ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА ОБЪЕКТОВ ЖИЛОГО ФОНДА
Аннотация
Аталған мақалада маркетинг жылжымайтын мүлікті басқарудың негізгі функцияларының бірі ретінде қарастырылады.Жылжымайтын мүлікті бағалауды жетілдіру бойынша ұсыныстар мен тұрғын үй қоры объектілерінің маркетингтік жүйесін қалыптастыру жолдары сипатталады.Библиографические ссылки
1. Березин И.С. Маркетинг и исследования рынков. М.: Финпресс, 1999г.
2. Маркетинг в строительстве: учебник для вузов. //Под общей редакцией И.С.Степанова, В.Я.Шайтанова. М.: Юрайт, 2001г.
3. Цукерман Говард А., Блевинс Джордж Д. Недвижимость: зарубежный опыт развития: Пер. с англ. М.: Диамант-Меркурий, 1994 г.
2. Маркетинг в строительстве: учебник для вузов. //Под общей редакцией И.С.Степанова, В.Я.Шайтанова. М.: Юрайт, 2001г.
3. Цукерман Говард А., Блевинс Джордж Д. Недвижимость: зарубежный опыт развития: Пер. с англ. М.: Диамант-Меркурий, 1994 г.
Загрузки
Как цитировать
Урузгалиева, Д. Н. (2015). ФОРМИРОВАНИЕ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА ОБЪЕКТОВ ЖИЛОГО ФОНДА. Вестник КазНУ. Серия Экономическая, 80(4), 92–95. извлечено от https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/164
Выпуск
Раздел
МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ В РЫНОЧНОЙ ЭКОНОМИКЕ