Қазақстанның туризм саласындағы көлік инфрақұрылымын талдау. Анализ транспортной инфраструктуры Казахстана в сфере туризма.
Кілттік сөздер:
көлік инфрақұрылымы, транзиттік әлеует, туризм инфрақұрылымы, автокөлік қызметі нарығы. транспортная инфраструктура, транзитный потенциал, туристическая инфраструктура, рынок транспортных услуг.Аннотация
Әлемдік тәжірибе көрсеткендей, туризм саласы экономиканы дамытудың бірден- бір көзі болып табылады. Ал бұл сала өз кезегінде дамудың кешендік іс-шараларын талап етеді. Яғни, көліктік, инфрақұрылымдық, сауда орындары, денсаулық сақтау және т.б.. Және де осылардың ішіндегі аса назар аударуды көлік инфрақұрылымы талап етеді. Негізінде Қазақстан экономикасының қарқынды дамуы, өндірістің ауқымды индустриялануы мен жаңғыртылуы – сыртқы экономикалық байланыстарды ынталандырып, мемлекеттік көліктік- логистикалық әлеуетті күшейтеді. Біздің мемлекеттің бірегей географиялық орналасуы мен Еуразия кеңістігіндегі негізгі көліктік бағыттардың әлеуетін ескере отырып, Қазақстан үлкен іскерлік- транзиттік хаб құру туралы бастама көтерді. Еліміз Еуразия материгінің ортасында орналасқандықтан және әлемдік нарықтардан алшақ орналасқандықтан, жүк тасымалының үлкен көлеміне, транзиттік әлеуетке ие және халықаралық көлік жүйесіне бірігуі тиіс. Халықаралық экономикалық жүйеге ену мақсатында XXI ғасырдың Ұлы Жібек жолы атағын алған – «Батыс Еуропа – Батыс Қытай » халықаралық тас жолының Қазақстандағы бөлігін салу қолға алынған. Как показывает мировой опыт, развитие туристического сектора экономики является одним из источников экономического развития. Но эта отрасль, в свою очередь, требует комплекса мероприятий, в области транспорта, инфраструктуры, торговля, здравоохранения и т.д. В свою очередь, из высшесказанного особое внимания должно уделяться транспортной инфраструктуре. Быстрое развитие экономики страны содействует росту крупномасштабной индустриализации и модернизации внешнеэкономических связей производства, транспорта и логистичекого потенциала. Принимая во внимание уникальное географическое положение нашей страны, а также удобность основных транспортных маршрутов в Евразии, Казахстан должен взять на себя инициативу по созданию большого транзитного хаба. Страна расположена в центре Евразийского континента с большим транзитным потенциалом из-за большого объема грузовых перевозок, и соответственно должна быть интегрирована в международную транспортную систему. Для того чтобы войти в международную экономическую систему, начато строительство участка автодороги, называющейся Великий Шелковый путь XXI века «Западная Европа – Западный Китай».
Библиографиялық сілтемелер
2 http://stat.gov.kz/faces/homePage?_afrLoop=7095038793939493#%40%3F_afrLoop%3D70 95038793939493%26_adf. ctrl-state%3D1dbufun78z_4
3 https://ru.wikipedia.org/wiki/Автомобильные_ дороги_ Казахстана
4 http://strategy2050.kz/president/message/ http://fpge.tarsu.kz/ru/news/62-transportnaya-infrastruktura -kazakhstananovye- tekhnologii
5 http://www.inform.kz/kaz/article/2546885 http://online.zakon.kz/Document/?doc_id= 31434954 ISSN 1563-0358 KazNU Bulletin. Economics series. №2 (114). 2016 285 Алдабергенов Н., Касымова А.
6 http://azh.kz/kz/news/view/13648
7 http://kz.zaman.com.tr/kz/newsDetail_getNewsById.action?newsId=52902