ПРИМЕНЕНИЕ МАРКЕТИНГОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В МАЛОМ БИЗНЕСЕ.
Кілттік сөздер:
МАРКЕТИНГОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ,Аннотация
Мақалада шағын кəсіпорында қолданылатын маркетингтік технологияларды енгізу мен оны дамытудың негізгі мəселелері қарастырылған. Сондай-ақ шағын кəсіпорындардағы маркетингтік зерттеуді жаппай қолданудың тосқауылдары ашылған. Маркетингтік технологияларды қолдану өрісін шектейтін факторлар зерттелген. Қаржылық жəне басқару факторларына аса көңіл бөлінген. Кəсіпорындардың маркетингтік қызметтегі маркетингтік технологияларды қолданудың мəселелерін шешу жолдары ұсынылған.Библиографиялық сілтемелер
1. Маркетинг. /Под ред. Н.Д. Эриашвили. – М: Юнити, 2000.
2. Голубков В.И. Маркетинговые исследования. – М: ИКЦ «Маркетинг», 2000.
3. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий. – М.: Прогресс, 2001.
2. Голубков В.И. Маркетинговые исследования. – М: ИКЦ «Маркетинг», 2000.
3. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий. – М.: Прогресс, 2001.
Жүктелулер
Как цитировать
Насырова, Л., & Атымтаева, А. (2015). ПРИМЕНЕНИЕ МАРКЕТИНГОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В МАЛОМ БИЗНЕСЕ. ҚазҰУ хабаршысы. Экономика сериясы, 84(2), 106–109. вилучено із https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/748
Шығарылым
Бөлім
ECONOMICS