ПРИМЕНЕНИЕ МАРКЕТИНГОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В МАЛОМ БИЗНЕСЕ.

Авторы

  • Л. Насырова Казахский национальный университет имени аль-Фараби
  • А. Атымтаева Казахский национальный университет имени аль-Фараби
        40 37

Ключевые слова:

МАРКЕТИНГОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ,

Аннотация

Мақалада шағын кəсіпорында қолданылатын маркетингтік технологияларды енгізу мен оны дамытудың негізгі мəселелері қарастырылған. Сондай-ақ шағын кəсіпорындардағы маркетингтік зерттеуді жаппай қолданудың тосқауылдары ашылған. Маркетингтік технологияларды қолдану өрісін шектейтін факторлар зерттелген. Қаржылық жəне басқару факторларына аса көңіл бөлінген. Кəсіпорындардың маркетингтік қызметтегі маркетингтік технологияларды қолданудың мəселелерін шешу жолдары ұсынылған.

Библиографические ссылки

1. Маркетинг. /Под ред. Н.Д. Эриашвили. – М: Юнити, 2000.
2. Голубков В.И. Маркетинговые исследования. – М: ИКЦ «Маркетинг», 2000.
3. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий. – М.: Прогресс, 2001.

Загрузки

Как цитировать

Насырова, Л., & Атымтаева, А. (2015). ПРИМЕНЕНИЕ МАРКЕТИНГОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В МАЛОМ БИЗНЕСЕ. Вестник КазНУ. Серия Экономическая, 84(2), 106–109. извлечено от https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/748