Конфигурация менеджментіне арналған қабаттасусыз жетілу моделі
DOI:
https://doi.org/10.26577/be.2024-149-i3-01Аннотация
IT бөлімдері көбінесе әр түрлі негіздемелік стандарттардың тәжірибелерінің қиылысуымен байланысты қиындықтарға тап болады, бұл артық шығындарға, тиімсіздікке және процестердің қайталануына әкеледі. Сонымен қатар, конфигурациялармен менеджмент процестері (КМ) көбінесе тиімсіз жүзеге асырылады, бұл мүмкіндіктерді жіберіп алуға және ықтимал пайданың төмендеуіне әкеледі. Осы маңызды мәселелерді шешу үшін біздің зерттеуіміз МК жетілуінің кешенді және қайталанбайтын моделін жасау үшін әдебиет пен дизайн ғылымына жүйелі шолу әдістемесін қолданады. COBIT, ITIL және CMMI-SVC сияқты дәлелденген негіздемелік стандарттарды біріктіру арқылы біздің модель нақты жақсарту стратегиялары жоқ, нашар іске асырылған МК процестері бар немесе Мұқият өзін-өзі бағалауды жүзеге асыруға ұмтылатын ұйымдарға көмектесуге арналған. Сонымен қатар, бұл модель бір уақытта бірнеше стандарттармен және жақтаулармен жұмыс істейтін компаниялар үшін өте пайдалы. Менеджерлер бұл модельді әртүрлі негіздемелік стандарттарды енгізбес бұрын МК процестерінің жетілуін бағалау үшін тиімді пайдалана алады, бұл құрылымдық және дәйекті тәсілді қамтамасыз етеді. Сонымен қатар, біз "Жылдам жеңістер" тұжырымдамасын енгіздік, ол жақсарту процесін тез бастауға және МК процестерін жетілдірудің алғашқы кезеңдерінде нақты нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Бұл зерттеу АТ мамандарына ат стандарттарының күрделі ортасында бағдарлауды жеңілдететін және конфигурацияны басқарудың тиімдірек және жетілген тәжірибелеріне нақты жол беретін МК процестерін оңтайландырудың практикалық және құрылымдық құралын ұсынады.
Түйін сөздер: конфигурацияны басқару процесі, жетілу үлгілері, АТ-қызмет провайдерлері, дизайн ғылымын зерттеу.