Мұғалімдердің тұрақтылығын жақсарту үшін жұмыс жүктемесін оңтайландыру: Танзанияның Чамвино ауданының мемлекеттік мектептерінен алынған түсініктер
DOI:
https://doi.org/10.26577/be.2024-149-i3-08Аннотация
Зерттеу Танзанияның Чамвино аудандық кеңесінде мұғалімдердің жұмыс орнындағы тұрақтылығына жұмыс жүктемесінің бөлінуінің әсерін бағалауды мақсат етті. Зерттеуде сандық зерттеу әдісімен көлденең зерттеу дизайны қолданылды. Зерттеуде қарапайым кездейсоқ іріктеу әдісімен таңдалған 192 респонденттің үлгісі қолданылды. Негізгі деректерді жинау әдісі ретінде сауалнама қолданылды. Жиналған деректер сипаттамалық статистика және көптік сызықтық регрессия әдістерімен талданды. Зерттеу жұмыс жүктемесінің сынып көлемі мен әкімшілік міндеттер түріндегі бөлінуі мұғалімдердің жұмыс орнындағы тұрақтылығына теріс және шамалы әсер ететінін анықтады. Алайда, сабақ беру сағаттары мен дайындық сағаттарының саны мұғалімдердің жұмыс орнындағы тұрақтылығына оң және маңызды әсер ететіні анықталды (p-value <0,05). Зерттеу сынып көлемі мен әкімшілік міндеттер мұғалімдердің жұмыс орнындағы тұрақтылығына теріс әсер ететін жұмыс жүктемесінің бөліну факторлары екенін, ал сабақ беру сағаттары мен дайындық сағаттарының саны мұғалімдердің жұмыс орнындағы тұрақтылығына оң әсер ететінін көрсетеді. Сондықтан, зерттеу жұмыс жүктемесін азайту үшін көбірек қызметкерлерді жалдау және көмекші оқытушыларды тарту мұғалімдердің тұрақтылығын арттыратынын ұсынады.
Түйін сөздер: жұмыс жүктемесінің бөлінуі, мұғалімдердің жұмыс орнындағы тұрақтылығы, мемлекеттік орта мектептер, Чамвино аудандық кеңесі, Танзания.