Мұғалімдердің тұрақтылығын жақсарту үшін жұмыс жүктемесін оңтайландыру: Танзанияның Чамвино ауданының мемлекеттік мектептерінен алынған түсініктер

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/be.2024-149-i3-08
        33 12

Аннотация

Зерттеу Танзанияның Чамвино аудандық кеңесінде мұғалімдердің жұмыс орнындағы тұрақтылығына жұмыс жүктемесінің бөлінуінің әсерін бағалауды мақсат етті. Зерттеуде сандық зерттеу әдісімен көлденең зерттеу дизайны қолданылды. Зерттеуде қарапайым кездейсоқ іріктеу әдісімен таңдалған 192 респонденттің үлгісі қолданылды. Негізгі деректерді жинау әдісі ретінде сауалнама қолданылды. Жиналған деректер сипаттамалық статистика және көптік сызықтық регрессия әдістерімен талданды. Зерттеу жұмыс жүктемесінің сынып көлемі мен әкімшілік міндеттер түріндегі бөлінуі мұғалімдердің жұмыс орнындағы тұрақтылығына теріс және шамалы әсер ететінін анықтады. Алайда, сабақ беру сағаттары мен дайындық сағаттарының саны мұғалімдердің жұмыс орнындағы тұрақтылығына оң және маңызды әсер ететіні анықталды (p-value <0,05). Зерттеу сынып көлемі мен әкімшілік міндеттер мұғалімдердің жұмыс орнындағы тұрақтылығына теріс әсер ететін жұмыс жүктемесінің бөліну факторлары екенін, ал сабақ беру сағаттары мен дайындық сағаттарының саны мұғалімдердің жұмыс орнындағы тұрақтылығына оң әсер ететінін көрсетеді. Сондықтан, зерттеу жұмыс жүктемесін азайту үшін көбірек қызметкерлерді жалдау және көмекші оқытушыларды тарту мұғалімдердің тұрақтылығын арттыратынын ұсынады.

Түйін сөздер: жұмыс жүктемесінің бөлінуі, мұғалімдердің жұмыс орнындағы тұрақтылығы, мемлекеттік орта мектептер, Чамвино аудандық кеңесі, Танзания.

Авторлардың биографисы

Ж. Саид, Бизнес білім беру колледжі, Додома қ., Танзания

PhD докторанты, Бизнес басқару кафедрасы, Бизнес білім беру колледжі (Додома қаласы, Танзания, e-mail: jiahaidh@yahoo.com)

Р. Мсаки, Бизнес білім беру колледжі, Додома қ., Танзания

(корреспонденттік автор) Мемлекеттік басқару және менеджмент докторы, Бизнес басқару кафедрасының оқытушысы, Бизнес білім беру колледжі (Додома қаласы, Танзания, e-mail: rimsaki@yahoo.com)

Р.Г. Машенене, Бизнес білім беру колледжі, Додома қ., Танзания

Маркетинг және кәсіпкерлікті басқару докторы, аға оқытушы, Бизнес басқару және маркетинг кафедрасы, Бизнес білім беру колледжі (Мванза қаласы, Танзания, e-mail: gmashenenerg@gmail.com)

Жүктелулер

Как цитировать

Саид J. ., Мсаки R. ., & Машенене R. . (2024). Мұғалімдердің тұрақтылығын жақсарту үшін жұмыс жүктемесін оңтайландыру: Танзанияның Чамвино ауданының мемлекеттік мектептерінен алынған түсініктер. ҚазҰУ хабаршысы. Экономика сериясы, 149(3), 107–119. https://doi.org/10.26577/be.2024-149-i3-08