Креативті сектордағы кәсіпкерлікті стратегиялық критерийлерін бағалау

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/jerba2024147116

Аннотация

Мақалада сапалы зерттеу әдістерін классикалық музыка саласында қолдану мысалдарында креативтік сектордағы кәсіпкерлікті дамытуға барынша әсер ететін он критерийді анықтау қарастырылған. Терең интервью жүргізілген жиырма екі сарапшы жас топтарына бөлініп, олардың осы критерийлер бойынша берген жауаптарын салыстыру арқылы әрбір критерийдің маңыздылығы мен нақтылығын анықтауға мүмкіндік алынды. Нәтижелерді анықтау үшін мақалада сондай-ақ сараптамалық бағалау әдісі- әрбір критерийдің маңыздылығы мен нақтылығы есепке алынды.

Сонымен қатар, зерттеуде шығармашылық секторды қалыптастыру қорытындылары ауқымдырақ кеңітілген  әлеуметтік экономикалық және мәдени динамика тұрғысынан контекстуалдап (мазмұндап) берілген. Нарық сұранысы мен іскерлік қабілетінің қиылысын зерттей отырып, зерттеу классикалық музыка саласында кәсіпкерлік табысқа жетелейтін стратегиялық императивтерін түсіндіреді.

Сонымен қатар, мақала шығармашылық сектордағы кәсіпкерлік практика үшін цифрландыру мен жаһанданудың салдарын зерттейді. Жаңа технологиялардың пайда болуымен және тұтынушылардың қалауларының өзгеруімен кәсіпкерлер үшін барған сайын өзара байланысты және бәсекелестік ортада бағдарлау қажеттілігі туады. Бұл дәстүрлі бизнес-модельдерді қайта бағалауды және цифрлық дәуірдегі жаңа мүмкіндіктерді пайдалануға белсенді көзқарасты талап етеді.

Жалпы, мақала практиктерге, саясаткерлерге және ғалымдарға шығармашылық сектордағы кәсіпкерлікті дамытудың негізінде жатқан стратегиялық критерийлерді тереңдете түсінуге ықпал ететін құнды деректер ұсынады.

Жүктелулер

Жарияланды

2024-03-25