Қазақстандағы миллениалдардың экологиялық таза тұтынушылық мінез-құлқы
DOI:
https://doi.org/10.26577/be.2024-149-i3-02Аннотация
Бұл зерттеуде сандық тәсіл арқылы Қазақстандағы миллениалдардың экологиялық таза тұтынушылық мінез-құлқы зерттеледі. Зерттеу қоршаған ортаны сақтауға айтарлықтай әсер ететін қазіргі ұрпақ арасындағы тұрақты тұтыну тәжірибесінің өзекті мәселесін қарастырады. Бұл зерттеудің мақсаты Қазақстандағы миллениалдар арасында экологиялық таза тұтынушылық мінез-құлықтың негізінде жатқан анықтаушы факторларды, модельдер мен уәждемелерді зерттеу болып табылады. Ол олардың таңдауына әсер ететін негізгі факторларды, экологиялық сананың олардың шешімдерін қаншалықты басқаратынын және маркетингтік стратегиялар мен құрдастарының әсері сияқты сыртқы факторлардың әсерін анықтауға бағытталған.
Бұл зерттеудің әрі ғылыми, әрі практикалық маңызы бар. Ол әдебиетте шектеулі көңіл бөлінген Орталық Азия контекстіндегі миллениалдар арасындағы жасыл тұтынушылықтың жаңа беталыстарының түсінігін ұсына отырып, білімнің жинақталуына үлес қосады. Сондай-ақ бұл олардың мінез-құлқын тереңірек түсінуге мүмкіндік беретін жасыл тұтынуды қалыптастыратын факторлардың сандық көрсеткішін береді. Зерттеу әдістемесі Қазақстанда миллениалдардың өкілдік іріктемесіне құрылымдық сауалнамалар жүргізуді көздейді. Деректерді талдау жиналған мәліметтер негізінде мағыналы қорытынды жасау үшін регрессиялық талдау және гипотезаны тексеру сияқты статистикалық әдістерді қамтиды.
Алдын ала қорытындылар мыңжылдықтардың тұтынушылық таңдауында экологиялық хабардарлық рөл атқарғанымен, қол жетімділік пен ыңғайлылық сияқты басқа факторлар да олардың мінез-құлқына айтарлықтай әсер ететінін көрсетеді. Зерттеу осы демографияның тұрақты тұтыну тәжірибесін ынталандыру үшін мақсатты стратегиялардың қажеттілігін атап көрсетеді. Қорытындылай келе, бұл зерттеу Қазақстандағы миллениалдар тұтынушыларының экологиялық таза мінез-құлқы туралы құнды түсініктерге ықпал етеді, олардың таңдауына әсер ететін факторларға жарық түсіреді және тиімді тұрақтылық науқандарын дамыту үшін негіз ұсынады. Оның саясаткерлерді, маркетологтарды және өз стратегияларын осы экологиялық саналы ұрпақтың қалауларына сәйкестендіруге ұмтылатын бизнесті хабардар ету мүмкіндігі бар.
Түйін сөздер: миллениалдар, экологиялық таза тұтынушылық мінез-құлық, Қазақстан, тұрақты даму.