Тауарларды омниарналы өткізуге өту жолында сату арналарын интеграциялау

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/jerba2024147115

Аннотация

Цифрлық технологиялардың дамуымен, сондай-ақ тұтынушылардың мінез-құлқының үнемі өзгеруімен қолданыстағы тұтынушыларды ұстап тұратын және жаңа тұтынушылардың пайда болуына әсер ететін сату арналарын біріктіру қажеттілігі туындайды. Осыған байланысты, клиенттің қажеттіліктерін қанағаттандырудың қолайлы әдісі ретінде омниарналы өткізуді зерттеу мен енгізудің өзектілігі анықталады және оның шеңберінде клиенттермен әртүрлі сату арналарындағы барлық өзара әрекеттесу нүктелері кедергісіз біріктіріліп, жұмыс істейді.

Мақаладағы зерттеудің мақсаты тауарларды омниарналы өткізуге көшу кезінде сату арналарын интеграциялау бағыттарын анықтау болды. Ол үшін 456 респондент арасында сауалнама жүргізілді, сауалнама сұрақтары онлайн және офлайн сатып алу арнасын таңдаудағы артықшылықтарға байланысты болды. Әрі қарай авторлар онлайн және офлайн тарату арналарын біріктіру схемасын ұсынды. Бұл мақаланың ерекшелігі - авторлар зерттеу тақырыбына Job-to-be-done әдісінің құралын бейімдеді, оның негізінде ұсынылған шешімдердің артықшылықтарын анықтау, сондай-ақ өзгерістерді енгізу кезінде қандай кедергілер туындауы мүмкін екенін түсіну үшін омниарналы сату жолында арна қатысушыларының мінез-құлқының қозғаушы күштері ұсынылды.

Мақаланың теориялық маңыздылығы отандық және шетелдік авторлардың экономикалық әдебиеттеріндегі омниарналы өткізудің рөлі мен маңызы туралы идеяларды жалпылау болып табылады. Практикалық маңыздылығы мынада: бұл зерттеудің нәтижелері компанияларға біріктірілген сату жүйесін енгізу және олардың омниарна жағдайында сатып алуға деген ұмтылысын арттыру үшін тұтынушы тәжірибесі туралы түсінік алуға мүмкіндік береді.

Жүктелулер

Жарияланды

2024-03-25