Амброуз Алли университеті, Экпома, Эдо штаты, Нигерияның оңтүстігі, бизнес әкімшілігі студенттері арасында кәсіпкерлікті және кәсіпкерлік ниеттерді оқыту
DOI:
https://doi.org/10.26577/be.2023.v144.i2.011Аннотация
Бұл зерттеу Нигерияның оңтүстік-оңтүстік геосаяси аймағы Экпомдағы Амброуз Алли университетінің іскери әкімшілік факультетінің студенттерінің Кәсіпкер болуына кәсіпкерлік білімнің қалай әсер еткенін зерттеді. Зерттеу сауалнамалық зерттеу жоспарын қолданылды. 400 және 200 деңгейлеріндегі барлық бакалавриат студенттері 200 адамнан тұратын популяцияны құрады. Зерттеуде деректерді жинау үшін сауалнама қолданылды. Деректер Әлеуметтік ғылымдар статистикалық пакетінің (SPSS) 20 нұсқасын қолдана отырып, статистикалық құралдың көмегімен талданды және орташа, стандартты ауытқу, пайыз және жиілік түрінде ұсынылды. Гипотезалар корреляциялық және регрессиялық талдау арқылы тексерілді. Зерттеу нәтижелері кәсіпкерлікке арналған оқу бағдарламасының мазмұны мен кәсіпкерлікті оқыту әдісі бақылаудың орнына және студенттердің кәсіпкерлікке қатынасына сәйкесінше әсер ететіндігін көрсетті. Студенттердің кәсіпкер болуға деген жақсы көзқарасын қалыптастыру үшін қажетті дағдылар мен ақпаратты жеткізу үшін, кәсіпкерлік пәндерді оқыту әдістемесінің кең спектрін қамтуы ұсынылды.
Түйінді сөздер: кәсіпкерлік білім, ниет, оқу бағдарламасының мазмұны, бақылау орны, оқытудың көзқарасы мен әдістері