Әлемдік және қазақстандық нарықтағы электрондық коммерцияны дамытудың негізгі бағыттары

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/be.2022.v140.i2.06
        135 97

Аннотация

Соңғы жылдардағы электронды коммерцияның дамуы әлемдік нарықты цифрландырумен және ақпараттандырумен байланысты. Елдердегі коронавирустық пандемия, құлыптар мен карантиндер бөлшек сауда мен қоғамдық тамақтандырудың қысқаруына, сондай-ақ электрондық коммерция үлесінің артуына ықпал етті. Бұл мақаланың мақсаты – электронды коммерцияның дамуын және оның әлемдік және қазақстандық бөлшек сауда нарықтарына әсерін зерттеу. Зерттеудің негізгі бағыттары қоғамды цифрландыру және ақпараттандыру жағдайында электронды коммерция нарығын зерттеу болып табылады. Зерттеудің идеясы әлемдік және қазақстандық экономикадағы электрондық коммерцияның негізгі даму тенденцияларын анықтау болып табылады. Зерттеудің ғылыми маңыздылығы Қазақстандағы көп арналы бөлшек сауда жағдайында электрондық коммерцияның дамуының негізгі факторларын зерттеуде жатыр. Зерттеудің практикалық маңыздылығы әлемдік және қазақстандық нарықтардағы электрондық коммерцияның дамуы мен кеңеюі туралы мәліметтерді талдаумен анықталады. Зерттеу ресми дереккөздердің, ғылыми-практикалық басылымдардың, мемлекеттік органдардың және халықаралық ұйымдардың басылымдарының материалдары негізінде жүргізілді. Зерттеу әдістемесі талдау, жалпылау, жүйелеу және болжамдар арқылы ұсынылған, соған сәйкес қазіргі жағдайда электрондық коммерцияның даму жолдары анықталды. Зерттеудің негізгі нәтижелері қорытындылар мен ұсыныстарда көрсетілген. Зерттеудің құндылығы даму бағыттарын талдау және көп арналы бөлшек сауда контекстінде электрондық коммерция мүмкіндіктерін кеңейту болып табылады. Жұмыс нәтижелерінің практикалық маңыздылығы Қазақстанда электронды коммерция мен көп арналы бөлшек сауданы дамытуда. Түйін сөздер: электронды коммерция, көп арналы бөлшек сауда, цифрландыру, электронды коммерция

Жүктелулер

Жарияланды

2022-07-14