Білім экономикасына өту жағдайындағы Ресей жас ғалымдары

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/be.2022.v140.i2.08
        89 78

Аннотация

Ғылым экономиканың жаңа түрінің орталық элементі – білім және жоғары технологиялар экономикасы. Дегенмен, қазіргі заманғы ресейлік ғылым бүгінде бірқатар өзекті мәселелермен бетпе-бет келіп отыр, олардың ішінде кадр мәселесі басты орынды алады. Мақалада жас ғалымдар туралы айтылады. Дәл осылар арқылы ұрпақтар сабақтастығы қамтамасыз етіліп, дәстүрлер сақталып, заманауи ғылымға тың дүниелер енгізілуде. Ғылыми зерттеудің мақсаты – Ресейдегі жас ғалымдардың динамикасын талдау, олардың бүгінгі таңдағы проблемаларын анықтау және жастар арасында ғылыми қызметтің тартымдылығын арттыру бойынша ұсыныстар кешенін әзірлеу. Мақалада 2010-2019 жылдар аралығындағы жоғары оқу орындарының ғылыми кадрларының динамикасы мен құрылымы талданады. Құрылым жас ұрпақтың пайдасына өзгеріп жатқаны анықталды, бірақ зерттеушілердің, оның ішінде жастардың саны тұрақты түрде азайып, Ресейдің білім экономикасына көшуіне қауіп төндіреді. Мақалада осы процеске әсер ететін факторлар көрсетілген. Олардың ішінде ішкі – демографиялық құлдырау, жас ғалымдардың төмен жалақысы, жоғары білім беру реформасы және сыртқы фактор – экономиканың жаһандануын бөліп көрсетуге болады. Осы факторларды теңестіру үшін Ресей Федерациясының Үкіметі деңгейінде де, жекелеген ғылыми және білім беру ұйымдары деңгейінде де маңызды шаралар қабылдануда. Алайда, талдау бұл шаралардың іс-әрекет ауқымы шектеулі екенін және жас ғылыми кадрлар мәселесін толық шеше алмайтынын көрсетті. Осыған орай авторлар жастар арасында ғылымның тартымдылығын арттыратын, елден келешегі бар кадрлардың кетуін азайтатын, Ресей ғылымына шетелдіктерді тартатын бірқатар ұсыныстар әзірледі.

Түйін сөздер: ғылым, жас кадрлар, факторлар, қолдау құралдары, қаржыландыру.

Жүктелулер

Как цитировать

Mishchenko, V. V., & Mishchenko, I. V. (2022). Білім экономикасына өту жағдайындағы Ресей жас ғалымдары. ҚазҰУ хабаршысы. Экономика сериясы, 140(2), 79–88. https://doi.org/10.26577/be.2022.v140.i2.08