Медициналық қызметтер нарығын сегменттеу қажеттілігі. Необходимость сегментирования рынка медицинских услуг

Авторы

  • M. Zh. Tursumbaeva Қ.И. Сəтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық университеті,
  • G. K. Zhaksugulova Əл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті,
  • R. A. Malaeva Қ.И. Сəтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық университеті,
        106 482

Ключевые слова:

денсаулық сақтау, маркетинг, сегменттеу, медициналық ұйымдар, медициналық қызметтер, нарық, здравоохранение, медицинские организации, медицинские услуги, рынок, сегментирование,

Аннотация

Медициналық ұйымдардың қызмет тиімділігін көтеру мақсатында қолданылатын маркетингтік құрал нарықтық сегменттеу болып табылады. Сегменттеу қандай медициналық қызметтерге сұраныс барын, көлемін, пациенттердің қандай тобы медициналық қызметтерге мұқтаж, бəсекелестермен салыстырғанда медициналық ұйымның артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтауға көмектеседі. Мақалада медициналық қызметтер нарығын сегменттеу негіздері ұсынылған, бұл сегменттеу негіздері ұйымға зерттеу жұмыстарын жалғастыруға, объективті критерийлер бойынша дəстүрлі медико статистикалық көрсеткіштерді қолданып, дəрігер мен науқас арасында маркетингтік қатынастардың экономикалық сипаттамасын салыстыра отырып, сегмент ішінде медициналық қызметтердің нақты түрлеріне сұранымды зерттеуге, сегмент көлемін, өсімін жəне тартымдылығын анықтауға мүмкіндік береді. Нарық сегменті – бұл жалпы белгілері бар, емдеушілердің, едициналық қызметтердің немесе медициналық мекемелердің қандай да бір тобы, медициналық қызметтердің ерекше жекеленген бөлігі. Сегменттеудің объектілері болып емдеушілер, медициналық қызметтер жəне медициналық мекемелер табылады. Сегментирование рынка медицинских услуг как один из инструментов маркетинга имеет огромное практическое значение. Грамотное и последовательное его применение ориентирует медицинское учреждение на выбор стратегии наиболее выгодной в экономическом и социальном плане.

Библиографические ссылки

1 Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: учебник для вузов/ Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. – 3-е изд. – СПб.: Питер 2007. – 736 с.

2 Милованова Н.В. Сегментирование рынка медицинских услуг как важнейший инструмент маркетинга, используемый в целях повышения эффективности функционирования медицинских организаций // Российское предпринимательство. – 2008. – № 6 Вып. 2 (113). – С. 127-131.

3 Гордин В.Э., Сущинская М.Д. Менеджмент в сфере услуг: учебник для вузов/ Гордин В.Э., Сущинская М.Д. – СПб.: Издательский дом «Бизнес-пресса», 2007. – 271 с .

4 Васнецова О.А. Маркетинговые исследования в здравоохранении: учебно-методическое пособие/под ред. О.А. Васнецовой. – М.: Товарищество научных изданий КМК, 2008. – 209 с.

5 Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын дамытудың 2011-2015 жылдарға арналған «Саламатты Қазақстан» мемлекеттiк бағдарламасы // ҚР Президентінің Жарлығы 29 қараша 2010 жыл, №1113.

Загрузки

Как цитировать

Tursumbaeva, M. Z., Zhaksugulova, G. K., & Malaeva, R. A. (2015). Медициналық қызметтер нарығын сегменттеу қажеттілігі. Необходимость сегментирования рынка медицинских услуг. Вестник КазНУ. Серия Экономическая, 96(2), 28–33. извлечено от https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/318