Food of the Republic of Kazakhstan to improve the market competitiveness of enterprise products marketing role
Keywords:
marketing, the company's goodsAbstract
"This article discusses the problems of marketing use in activities of the food industry; and there are given the main directions of enhancing the role of marketing in increasing the competitiveness of the meat industry. "References
1.1. «Қазақстанның әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы» Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан халқына Жолдауы // Егемен Қазақстан.-2006ж.-2 наурыз.
2.2. Моисеева Н, Конышева М. Маркетинговая активность как фактор конкурентноспособности фирмы// Маркетинг.-2009. - № 5. – 22-24б.
3.3. Узаков Я.М. Современное состояние и пути развития мясной промышленности в Республике Казахстан //Пищевая и перерабатывающая промышленность Казахстана. – 2008.-№2. – С. 35-37.
2.2. Моисеева Н, Конышева М. Маркетинговая активность как фактор конкурентноспособности фирмы// Маркетинг.-2009. - № 5. – 22-24б.
3.3. Узаков Я.М. Современное состояние и пути развития мясной промышленности в Республике Казахстан //Пищевая и перерабатывающая промышленность Казахстана. – 2008.-№2. – С. 35-37.
Downloads
How to Cite
Турганбекова, Б. Б. (2015). Food of the Republic of Kazakhstan to improve the market competitiveness of enterprise products marketing role. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 88(6), 79–83. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/828
Issue
Section
ECONOMICS