Interactivity in the development of socio - economic systems .

Authors

  • Ж. Т. Кожамкулова Казахский национальный университет имени аль-Фараби

Keywords:

interactive marketing,

Abstract

The article deals with theoretical questions need interactive development of socio - economic systems . As the implementation of the approach proposed to the introduction and development of interactive marketing concepts in the various facilities , particularly in the service sector organizations.

References

1. 1.Силкин С.В. Развитие социально-экономических систем в cовременных условиях на примере крупного города.
-http://www.nsuem.ru/science/publications/science_notes/issue.php?E
LEMENT_ID=3343
2. 2.Караваева Л.В., Лаврова Т.А., Золин П.М., Золотухин В.А. Менеджмент прогнозирования национальной экономики -
ttp://www.proza.ru /2011/05/24/972
3. 3.Котлер Ф., Келлер К.Л. Маркетинг-менеджмент. Экспресс
-курс. Спб.: Питер, 2008, с. 294.
4. 4.Котлер Ф., Армстронг г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга.
–М.:Издательский Дом«Вильямс», 1998

Downloads