EVALUATION OF THE EFFECTIVENESS OF MODELING THE COMPANY’S BUSINESS PROCESSES IN THE CONTEXT OF DIGITALIZATION

Authors

DOI:

https://doi.org/10.26577/be.2022.v140.i2.03
        123 116

Abstract

Мақала цифрландыру жағдайында компанияның бизнес -процестерін модельдеу тиімділігін бағалау алгоритмін жасауға арналған. Бұл жұмыста ұсынылған бизнес -процесті модельдеудің тиімділігін бағалау алгоритмі цифрландыру жағдайында бизнес -процестерді модельдеудің тиімділігін жоғарылату үшін қажетті әсерді алуға бағытталған әрекеттер мен жұмыстардың тізімін ұсынады. Қызмет көрсету секторындағы кәсіпорындар үшін бизнес -процестерді модельдеу тиімділігінің көрсеткіштерінің есебі келтірілген. Негізінен қызмет көрсету саласындағы ұйымдар бизнес -үдерістерді төрт бөлек категория тұрғысынан қарастырады: - өнімдер мен қызметтерді дамыту; – сұранысты қалыптастыру; – сұранысты қанағаттандыру; – кәсіпорынды жоспарлау және басқару. Тиімділікті бағалау цифрлық трансформация жөніндегі іс-шараларды жоспарлау кезеңінде және өнімнің өмірлік циклінің белгілі бір кезеңінде цифрлық технологиялар енгізілгенде немесе цифрлық түрлендіру мен роботтандыру стратегиясының кез келген кезеңінде жүзеге асырылатын соңғы кезеңде жүзеге асырылуы мүмкін. Цифрландыру жағдайында компанияның бизнес -процестерін модельдеу тиімділігін бағалау үшін авторлар ұсынған алгоритм компанияларды цифрландырудың орындылығын анықтауға және цифрлық технологияларды енгізу бойынша шаралар қабылдауға мүмкіндік береді. Авторлар цифрлық технологияларды енгізу нәтижесінде кәсіпорындағы негізгі процестердің айтарлықтай жақсаратынына сенімді түрде сену үшін белгілі бір өзгерістердің тиімділігін есептеу қажет екенін атап өтеді.

Түйін сөздер: алгоритм, тиімділікті бағалау, бизнес-процесс, цифрландыру, модельдеу, кәсіпорындар.

Downloads

How to Cite

Baimukhamedova, A., Baimukhanov, T., Baimukhamedov, M., Baimukhamedova, G., & Boranbayev, A. (2022). EVALUATION OF THE EFFECTIVENESS OF MODELING THE COMPANY’S BUSINESS PROCESSES IN THE CONTEXT OF DIGITALIZATION. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 140(2), 27–35. https://doi.org/10.26577/be.2022.v140.i2.03