РОЛЬ ПОСТРОЕНИЯ ПАРТНЕРСКИХ ОТНОШЕНИЙ С КЛИЕНТАМИ В БАНКАХ ВТОРОГО УРОВНЯ

Authors

  • Д Е Секенова Казахский Национальный Университет имени аль-Фараби
        45 36

Abstract

For today it is important to banks to find effective methods and tools of construction of long-term relations with loyal clients. One of possible and perspective methods of construction of partner relations in the market of bank services – marketing of relations. In given article partnership types in bank are considered an essence of construction of partner relations in bank sphere are shown.

References

1. А.В.Мартышев Маркетинг отношений. – Владивосток, 2005. – 109 с.

2. Котлер, Ф. Маркетинг-менеджмент. / Ф. Котлер - СПб.: Питер, 1999. – 896 с.

3. Голубкова, Е.Н., Давтян, Д.М. Внедрение концепции CRM на предприятии. / Е.Н. Голубкова, Д.М. Давтян// Маркетинг в России и за рубежом, № 3, 2003

4. www.cfin.ru - сайт журнала «Практический маркетинг»

Downloads

How to Cite

Секенова, Д. Е. (2015). РОЛЬ ПОСТРОЕНИЯ ПАРТНЕРСКИХ ОТНОШЕНИЙ С КЛИЕНТАМИ В БАНКАХ ВТОРОГО УРОВНЯ. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 79(3), 77–79. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/186