The formation of the country's brand in the Republic of Kazakhstan
Keywords:
Brand in the country, The image of KazakhstanAbstract
"This article is devoted to the problems of the establishment country brand. The authorities suggested the solution of the problems, which are appeared in the process of establishing the country brand. "References
1.1. Шарков Ф.И. Магия бренда: брендинг как маркетинговая коммуникация. Издательство «Альфа-пресс» 2006. - 268с (105-112)
2.2. Сыртқы Істер Министрлігінің негізгі сайты http://portal.mfa.kz/portal/page/portal/mfa/ru/content/ministry
/org_str)
3.3. http://ipr.kz/kipr/3/1/29 "Страновой PR: Казахстан? А где это?"
2.2. Сыртқы Істер Министрлігінің негізгі сайты http://portal.mfa.kz/portal/page/portal/mfa/ru/content/ministry
/org_str)
3.3. http://ipr.kz/kipr/3/1/29 "Страновой PR: Казахстан? А где это?"
Downloads
How to Cite
Бейжанова, А. Т., & Жакупова, Ж. (2015). The formation of the country’s brand in the Republic of Kazakhstan. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 88(6), 92–94. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/851
Issue
Section
ECONOMICS