The formation of the country's brand in the Republic of Kazakhstan

Authors

  • А. Т. Бейжанова Казахский национальный университет имени аль-Фараби
  • Ж. Жакупова Казахский национальный университет имени аль-Фараби
        38 42

Keywords:

Brand in the country, The image of Kazakhstan

Abstract

"This article is devoted to the problems of the establishment country brand. The authorities suggested the solution of the problems, which are appeared in the process of establishing the country brand. "

References

1.1. Шарков Ф.И. Магия бренда: брендинг как маркетинговая коммуникация. Издательство «Альфа-пресс» 2006. - 268с (105-112)
2.2. Сыртқы Істер Министрлігінің негізгі сайты http://portal.mfa.kz/portal/page/portal/mfa/ru/content/ministry
/org_str)
3.3. http://ipr.kz/kipr/3/1/29 "Страновой PR: Казахстан? А где это?"

Downloads

How to Cite

Бейжанова, А. Т., & Жакупова, Ж. (2015). The formation of the country’s brand in the Republic of Kazakhstan. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 88(6), 92–94. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/851