ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ АЗЫҚ-ТҮЛІК НАРЫҒЫНДАҒЫ КӘСІПОРЫН ТАУАРЛАРЫНЫҢ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН АРТТЫРУДАҒЫ МАРКЕТИНГТІҢ РӨЛІ

  • Б. Б. Турганбекова Казахский национальный университет имени аль-Фараби

Аннотация

В данной статье рассматриваются проблемы использования маркетинга в деятельности предприятия пищевой промышленности, даются основные направления активизации роли маркетинга в повышении
конкурентоспособности предприятий мясной промышленности.

Литература

__________________
1. «Қазақстанның әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы» Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан халқына Жолдауы // Егемен Қазақстан.-2006ж.-2 наурыз.
2. Моисеева Н, Конышева М. Маркетинговая активность как фактор конкурентноспособности фирмы// Маркетинг.-2009. - № 5. – 22-24б.
3. Узаков Я.М. Современное состояние и пути развития мясной промышленности в Республике Казахстан //Пищевая и перерабатывающая промышленность Казахстана. – 2008.-№2. – С. 35-37.
Как цитировать
ТУРГАНБЕКОВА, Б. Б.. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ АЗЫҚ-ТҮЛІК НАРЫҒЫНДАҒЫ КӘСІПОРЫН ТАУАРЛАРЫНЫҢ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН АРТТЫРУДАҒЫ МАРКЕТИНГТІҢ РӨЛІ. Вестник КазНУ. Серия Экономическая, [S.l.], v. 88, n. 6, p. 79-83, sep. 2015. ISSN 2617-7161. Доступно на: <https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/846>. Дата доступа: 07 feb. 2023

Ключевые слова

МАРКЕТИНГ; КӘСІПОРЫН ТАУАРЛАРЫ