Innovative marketing: the nature and features

Authors

  • Г. А. Садыханова Казахский национальный университет имени аль-Фараби
  • А. Кожахметова Казахский национальный университет имени аль-Фараби
        71 63

Keywords:

Industrial and innovative projects

Abstract

"The article deals with the concept, the role of innovative marketing to increase the competitiveness of the country. The author has proposed recommendations for the support of innovative marketing in the Republic of Kazakhstan."

References

1.1. Тасмаганбетов А.Б., Автореферат: Инновациялық маркетинг кешені.
Вестник КазНУ. 64 Серия экономическая. №6 (88). 2011
2.2. Инновационный менеджмент: учебное пособие /Под ред. д.э.н., профессора Л.Н. Оголевой. - М.: Инфра- М, 2001.
3.3. Хотяшева О.М. Инновационный менеджмент: Учебное пособие. - СПб.:Питер, 2005.
4.4. http://www.e-xecutive.ru/knowledge/announcement/345797/ «Лидеры инноваций».
5.5. Кэрол Л., Алиса в стране чудес, СПб.: Питер, 2009.

Downloads

How to Cite

Садыханова, Г. А., & Кожахметова, А. (2015). Innovative marketing: the nature and features. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 88(6), 61–64. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/823