ФОРМИРОВАНИЕ ПОРТФЕЛЯ ИНТЕРАКТИВНЫХ МАРКЕТИНГОВЫХ СТРАТЕГИЙ КОММЕРЧЕСКИХ ОРГАНИЗАЦИЙ.

Authors

  • В. В. Ломанов Казахский национальный университет имени аль-Фараби
  • М. В. Ломанова Казахский национальный университет имени аль-Фараби
        34 37

Keywords:

МАРКЕТИНГОВЫЕ СТРАТЕГИИ,

Abstract

Мақала интерактивті маркетингтік стратегияларды енгiзу коммерциялық ұйымдағы кəсiпорынның басқару жүйесiнiң негiзгi аспабы ретіндегі маңыздылығын анықтауға арналған. Мақалада маркетингтік стратегиялардың портфелін енгiзу нəтижелілігінің теоретикалық контекстi талқыланады, тұтынушы үшiн негiзгi күтiлетiн нəтижелер жəне құндылықтар қарастырылады. Авторлар уақыттың əр түрлi аралықтарында коммерциялық ұйымдардың қызметiнiң негiзгi көрсеткiштерiнiң өзгерiсiнiң өзара байланыстылығын көрсететiн зерттеулер нəтижелерiн көрсетедi.

References

1. Котлер Ф. И., Армстронг Г., Сандерс Дж., Вонг В., Основы маркетинга: Пер. с англ. -К.; М.; СПб.: 2007
- 1056 с.
2. Клюкач В.А., Маркетинг сельскохозяйствыенной продукции, сырья и продовольствия. - М., 2006, 208 с.
3. Маркетинг в АПК / Г. П. Абрамова, М. М. Жигалин Е. И. Семенова и др.: Под ред. Г. П. Абрамовой. -
М.: Колос, 2009. - 240 с.
4. Цыпкин Ю. А., Люкшинов А. И., Агромаркетинг. -М:. Колос, 2010.
5. Азоев Г.Л. Анализ деятельностиконкурентов. Учебноепособие. М.:ГАУ,2007.-75 с.
6. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика.М.:ЦЭИМ,2005.-207 с. Вестник КазНУ. 92
7. Афанасьев М.П. Маркетинг. Стратегия и практика фирмы. М.:Финстатинформ, 2009-120 с.
8. Баззел Р.Д.,Комс Д.Ф., Браун Р.В.Информация и риск в маркетинге. М.: Финстатинформ, 2005. - 95 с.
9. Баззел Р. Д., Кокс Д. Ф.. Браун Р. В. Информация и риск в маркетинге /Пер. с анг. под ред. М. П.
Ефимовой - М.: Финстатинформ, 2010.
10. Бакетт М. фермерское производство: организация, управление, анализ. - М.:
11. Герчикова И. Н. Маркетинг и международное коммерческое дело. - М.:
12. Диксон П.Р. Управление маркетингом. -Москва: ЗАО "Издательство БИНОМ", 2009- 560 с.
13. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. М. 2008 г.
14. Завьялов П.С.,Демидов В.Е.Формула успеха: маркетинг. - М.:МО, 1991.- 415 с.
15. Ковалев А.И. Маркетинговый анализ М.: Центр экономики и маркетинга, 1995. -167 с.
16. Кретов В.И. Маркетинг на предприятии. М.2005 г.
17. Ламбен Ж. Стратегический маркетинг. СПб: Наука, 1996. - 589 с.
18. Маджаро С. Международный маркетинг. - М.: Международные отношении, 1979.
19. Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг : Пер. с англ. -М. : Экономика, 2005 - 335 с.
20. Вarker J. W. Agricultural marketing. - Oxford University Press. 1989.
21. Воyd Н. W., Walker О. С. Marketing Management. A Strategic Approach. - Boston, IRW1N. 1990.
22. Cateora Ph.R., Graham J.L. International Marketing. Irwin/McGraw-Hill. 2005.
a. Jain S. С. International Marketing Management. Second Edition. - Kent Publishing Company, Boston, 2006
b. Hitt M.A, Baylor R.D.I., Hoskisson R.E., Strategic Management. Competitiveness and Globalization. Third
Ed. Baylor University. 2006 c. The AMA Handbook of Project. Management P.C. DinsmoreEditor. AMACOM. 2005

Downloads

How to Cite

Ломанов, В. В., & Ломанова, М. В. (2015). ФОРМИРОВАНИЕ ПОРТФЕЛЯ ИНТЕРАКТИВНЫХ МАРКЕТИНГОВЫХ СТРАТЕГИЙ КОММЕРЧЕСКИХ ОРГАНИЗАЦИЙ. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 85(3), 90–92. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/792