ПРИМЕНЕНИЕ МАРКЕТИНГОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В МАЛОМ БИЗНЕСЕ.

Authors

  • Л. Насырова Казахский национальный университет имени аль-Фараби
  • А. Атымтаева Казахский национальный университет имени аль-Фараби
        42 46

Keywords:

МАРКЕТИНГОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ,

Abstract

Мақалада шағын кəсіпорында қолданылатын маркетингтік технологияларды енгізу мен оны дамытудың негізгі мəселелері қарастырылған. Сондай-ақ шағын кəсіпорындардағы маркетингтік зерттеуді жаппай қолданудың тосқауылдары ашылған. Маркетингтік технологияларды қолдану өрісін шектейтін факторлар зерттелген. Қаржылық жəне басқару факторларына аса көңіл бөлінген. Кəсіпорындардың маркетингтік қызметтегі маркетингтік технологияларды қолданудың мəселелерін шешу жолдары ұсынылған.

References

1. Маркетинг. /Под ред. Н.Д. Эриашвили. – М: Юнити, 2000.
2. Голубков В.И. Маркетинговые исследования. – М: ИКЦ «Маркетинг», 2000.
3. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий. – М.: Прогресс, 2001.

Downloads

How to Cite

Насырова, Л., & Атымтаева, А. (2015). ПРИМЕНЕНИЕ МАРКЕТИНГОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В МАЛОМ БИЗНЕСЕ. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 84(2), 106–109. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/748