Strategic planning of the organization 's marketing activity
Keywords:
стратегиялық жоспарлау, стратегиялық басқару,Abstract
In this article, the organization's marketing activities as members of the management of the organization on the basis of its strategic planning process, as well as the attractiveness of the strategic management of and the reasons for and the benefits provided by its role in the creation of an effective business.References
1. 1. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. – СПб Питер Ком, 1999.
2. 2 Голубков Е.П. Стратегиялық жоспарлау және ұйымдағы маркетингтің рөлі.
3. 3 .Ансофф И. Стратегиялық басқару, ағылшын тілінен Е.Л.Леонтьевтің
аудармасы, 1989ж.
4. 4. Ronald N. Paul and James W. Taylor, «The State of Strategic Planning», Business, January - March 1986, p. 4
2. 2 Голубков Е.П. Стратегиялық жоспарлау және ұйымдағы маркетингтің рөлі.
3. 3 .Ансофф И. Стратегиялық басқару, ағылшын тілінен Е.Л.Леонтьевтің
аудармасы, 1989ж.
4. 4. Ronald N. Paul and James W. Taylor, «The State of Strategic Planning», Business, January - March 1986, p. 4
Downloads
How to Cite
Бергибаев, Е. М., & Тюлюбекова, А. Д. (2015). Strategic planning of the organization ’s marketing activity. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 90(2), 118–120. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/635
Issue
Section
ECONOMICS