Strategic planning of the organization 's marketing activity

Authors

  • Е. М. Бергибаев Казахский Национальный Университет им. аль-Фараби
  • А. Д. Тюлюбекова Казахский Национальный Университет им. аль-Фараби

Keywords:

стратегиялық жоспарлау, стратегиялық басқару,

Abstract

In this article, the organization's marketing activities as members of the management of the organization on the basis of its strategic planning process, as well as the attractiveness of the strategic management of and the reasons for and the benefits provided by its role in the creation of an effective business.

References

1. 1. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. – СПб Питер Ком, 1999.
2. 2 Голубков Е.П. Стратегиялық жоспарлау және ұйымдағы маркетингтің рөлі.
3. 3 .Ансофф И. Стратегиялық басқару, ағылшын тілінен Е.Л.Леонтьевтің
аудармасы, 1989ж.
4. 4. Ronald N. Paul and James W. Taylor, «The State of Strategic Planning», Business, January - March 1986, p. 4

Downloads