СОЦИАЛЬНО - ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ РЕКЛАМЫ НА МЕДИА - РЫНКЕ.

Authors

  • Н. bА. Урузбаева Казахский национальный университет имени аль-Фараби
  • Э. Ю. Пак Казахский национальный университет имени аль-Фараби
        50 46

Keywords:

РЕКЛАМЫ НА МЕДИА - РЫНКЕ, ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ,

Abstract

In the competitive market for today's businesses more successful business development is necessary to study additional areas in marketing. These concerns and the psychology of advertising as a tool to influence the consumer.

References

1.1. http://x-creative.com/unmain/ak005.htm
2.2. Батра Р., Майерс Дж.Дж.. Рекламный менеджмент. [Текст]/Р.Батра, Дж.Дж. Майерс, –С.-П., 1999.
3.3. Бернет С. Дж., Мориарти. Маркетинговые коммуникации:
интегрированный подход. Текст]/С. Бернет , Дж. Мориарти–С.-П., 2001.
4.4. Голубкова Е.П. Маркетинг:выбор лучшего решения [Текст] /Е.П.
Голубкова, М.: Экономика . 2006.
5.5. http://reklamist.com.ua/spetsifika-rabotyi-otdelov-marketinga-2261/

Downloads

How to Cite

Урузбаева Н. bА., & Пак, Э. Ю. (2016). СОЦИАЛЬНО - ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ РЕКЛАМЫ НА МЕДИА - РЫНКЕ. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 89(1), 102–106. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/618