УПРАВЛЕНИЕ ГОСТИНИЧНЫМ БИЗНЕСОМ КАЗАХСТАНА
Abstract
The article considers the features of functioning and management of hotel business in Kazakhstan.References
1. Уокер Дж. Р. Введение в гостеприимство. Пер. с англ. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002.
2. Рахимбекова Ж.С. Управление качеством гостиничных услуг Казахстана автореферат. А.,2007.
3. Агенство по статистике РК http://www.stat.kz/digital/turizm/Pages/default.aspx
2. Рахимбекова Ж.С. Управление качеством гостиничных услуг Казахстана автореферат. А.,2007.
3. Агенство по статистике РК http://www.stat.kz/digital/turizm/Pages/default.aspx
Downloads
How to Cite
Кудербаева, М. К. (2015). УПРАВЛЕНИЕ ГОСТИНИЧНЫМ БИЗНЕСОМ КАЗАХСТАНА. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 77(1), 98–102. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/278
Issue
Section
Management, marketing in a market economy