Human Capital Management in the Higher Education System of the Republic of Kazakhstan: Key Trends in the Context of Innovative Economy

Authors

DOI:

https://doi.org/10.26577/be.2023.v145.i3.02

Abstract

Қазіргі уақытта әлемдік аренадағы интеграция мен жоғары бәсекелестік жағдайында адами капиталдың рөлі айтарлықтай өсті. Осыған байланысты университеттерге үлкен мән беріледі, өйткені университет қабырғасында қалыптасқан іске асырылған адами капитал аймақ пен ел экономикасының негізгі бәсекелестік артықшылықтарын, оны одан әрі жаңғыртудың ықтимал траекторияларын және инновациялық даму деңгейін анықтайды. даму. Адами капиталдың қалыптасу және даму процесін басқару – инновациялық экономика мен постиндустриалды қоғамға көшу процесін жеңілдететін нақты шаралар кешені.

Мақаланың мақсаты – экономиканың инновациялық даму жолына өтуін ескере отырып, Қазақстанның жоғары білім беру жүйесінде адами капиталды қалыптастыру мен дамытуды басқарудың негізгі тенденцияларына талдау жасау.Жаһандық, жаһандық және жергілікті, мемлекеттік деңгейде жоғары білім берудегі өзгерістер қазіргі уақытта адами капиталдың қалыптасуы мен дамуына қандай әсер етеді деген негізгі зерттеу сұрағына жауап бере отырып, авторлар жоғары білім беруді дамытудың заманауи әлемдік тенденцияларын – массовизацияны талдай отырып, жоғары білімді интернационалдандыру, цифрландыру және экожүйелік трансформациялау, адами капиталды дамытуды қамтамасыз ету үшін университеттер адам әлеуетін капиталдандыруды күшейту және жеделдету жоғары білім берудің экожүйелік дамуының драйверлеріне айналуы керек деген қорытындыға келеді.Ол үшін ЖОЖ саласындағы оқу орындары инновацияға қабілетті адами ресурстарды анықтау, іріктеу, тарту, сақтау және байыту үшін оларды адами капиталға айналдыру үшін оларды жеңіске жетуді қамтамасыз ететін көп мақсатты және көп бағытты ортаны құруы керек. бәсеке. Университеттер адами капиталды дамытудағы барлық мүдделі тараптарды – бизнесті, үкіметті, білім беруді, адам ресурстарын біріктіретін инновациялық платформаға айналуда.Осыған байланысты жоғары оқу орындары мен еңбек нарығының негізгі мүдделі тараптары: өнеркәсіптік серіктестер, барлық деңгейдегі мемлекеттік органдар, коммерциялық емес сектор ұйымдары мен мемлекеттік сектор, ата-аналар қауымдастығы мен жоғары білім беру жүйесінің түлектері арасындағы серіктестікті дамыту болып табылады. елдің, оның аумақтарының және жекелеген субъектілерінің әлеуметтік-экономикалық дамуы, адами капиталды ауқымды жинақтау және ұлғайту игілігіне әлеуметтік-еңбек қатынастарының барлық қатысушыларының мүдделерін біріктіру мақсатына жетудің ең жақсы жолы.

Downloads

Published

2023-09-20