РЕСТОРАННЫЙ БИЗНЕС: ОПТИМИЗАЦИЯ ЧИСЛА ПОСАДОЧНЫХ МЕСТ В РЕСТОРАНЕ В ЗАВИСИМОСТИ ОТ СПРОСА
Abstract
The article describes the fundamental principles of restaurant business in marketplace. It has given methodological principles and formulas for the effective organization of restaurant, depending on consumers’ demand in restaurant services.References
1. Саати Т. Элементы теории массового обслуживания и её приложения. – М.: «Сов. радио», 1965
2. Акоф Р., Сасиени М. Основы исследования операций. Пер. с англ. – М., 1971
2. Акоф Р., Сасиени М. Основы исследования операций. Пер. с англ. – М., 1971
Downloads
How to Cite
Шаекина, Ж. М., & Яушев, Р. А. (2015). РЕСТОРАННЫЙ БИЗНЕС: ОПТИМИЗАЦИЯ ЧИСЛА ПОСАДОЧНЫХ МЕСТ В РЕСТОРАНЕ В ЗАВИСИМОСТИ ОТ СПРОСА. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 78(2), 92–97. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/227
Issue
Section
Management, marketing in a market economy