Преимущества и недостатки интерактивного маркетинга. Интерактивті маркетингтің артықшылықтары мен кемшіліктері

Authors

  • S., T. T. Kargabayeva , Muratkaliuly

Keywords:

интерактивный маркетинг, интернет, коммуникация, преимущества, недостатки, маркетинговая коммуникация, эффективность интерактивного маркетинга, интернет-маркетинг. интерактивті маркетинг, ғаламтор, артықшылық, кемшілік.

Abstract

Статья посвящена изысканию преимуществ и недостатков интерактивного маркетинга в условиях изменения общественных и экономических коммуникаций на электронно-цифровой формат. Многие отечественные и иностранные ученые рассматривали понятие «интерактивный маркетинг» обособленно, как элемент системы маркетинговых коммуникаций в организации. Однако развитие электронных и виртуальных технологий и их частое использование требует рассматривать интерактивный маркетинг не как элемент маркетинговых коммуникаций, а как инструмент системы маркетинговых коммуникаций. В связи с этим рассмотрение интерактивного маркетинга и его приемуществ и недостатков с научно-теоретической стороны имеет большое значение в условиях установления коммуникаций между организацией и потребителем. Согласно результатам исследования, главные преимущества интерактивного маркетинга следующие: удобства процесса покупки и продажи, активность потребителей в экономических процессах, минимальность внешнего воздействия на процесс покупки и продажи, легкость процесса коммуникации и информирования, снижение общих издержек организаций (аренда, обеспечение магазина, страхование, коммунальные издержки), составление базы точных потребностей потребителей. Мақала қазіргі уақыттағы қоғамдық және экономикалық қарым-қатынастардың электронды-сандық форматқа ауысу жағдайындағы интерактивті маркетингтің артықшылықтары мен кемшіліктерін қарастыруға арналған. Көптеген шетелдік және отандық ғалымдар интерактивті маркетинг түсінігін ұйымдағы маркетингтік коммуникация жүйесінің бір элементі ретінде жалпылама қарастырған. Алайда, бүгінгі таңдағы элек-
трондық және виртуалды технологиялардың дамуы мен олардың жиі қолданылуы интерактивті маркетингті коммуникация элементі ретінде емес, коммуникация құралы ретінде қарастыруды талап етуде. Осыған байланысты ұйым мен тұтынушы арасында екіжақты коммуникация орнату уақытындағы интерактивті маркетингті және оның артықшылықтары мен кемшіліктерін ғылыми-теориялық тұрғыдан бағалау және тереңдетіп зерттеу жоғары маңыздылыққа ие. Жүргізілген зерттеулер нәтижесіндегі интерактивті маркетингтің басты артықшылықтары келесідей сипатталады: сату және сатып алу үрдісінің ыңғайлылығы, тұтынушылардың экономикалық қатынастың белсенді мүшесіне айналуы, сату және сатып алу үрдісіндегі сыртқы әсердің минималдылығы, коммуникативтік және ақпараттындырылу үрдісінің жеңілдігі, ұйымның жиынтық шығынын төмендету (жалға алу, дүкенді ұстау, сақтандыру, коммуналдық шығындар), тұтынушылардың нақты қажеттіліктер базасын қалыптастыру.

References

1 Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга. – М.: Вильямс, 2000. – 943 б.
2 Балабанова Л.В. Маркетинг. – М.: Экономика, 2004. – 645 б.
3 Бернет Дж., Мориарти С. Маркетингтік коммуникациялар: біріктірілген тәсіл. – Спб.: Питер, 2001. – 864 б.
4 Руделиус В. Маркетинг. – М.: ДеНово, 2001. – 706 б.
5 Шигаева Д. Интернет- аудитория Казахстана: портрет и предпочтения пользователя // ForbesKazakhstan. – 2015.

Downloads