Improving communication policy «Mega Center Astana» LLP

Authors

  • M. T. Davletova НОУ Алматы Менеджмент Университет
        61 38

Keywords:

shopping mall, communication policy, integrated marketing communications, coworking, innovation in advertising, Aromamarketing.

Abstract

The article is devoted to application of new communication tools to
promote «Mega Center Astana» trade and entertainment center services.
The authors propose a new type of service in the activities of the Center
– coworking, i.e. operation model in which participants use a common
space for their activities, remaining free and independent. Plan on coworking
promotion using the integrated marketing communications which will
enable to attract the attention of potential customers was developed. It is
also recommended to introduce the innovative technologies in advertising
activity of the Center that will contribute to more effective promotion of
goods and services, promotion of the image of the trading center as well
as brands sold there: Video booklets; Ground FX technology; Free Format
Projection Technology; interactive advertising billboards and banners; interactive
mirrors; interactive floor; EL-posters; holographic pyramid; visual
and tactile projection; Aromamarketing etc.

References

1 Официальный сайтMegaAstana // astana.megacenter.kz/
2 Коворкинг // Материал из Википедии [электронный ресурс]. Режим доступа // https://ru.wikipedia.org/wiki/Коворкинг
3 Статья «Видеобуклеты – новинка, способная удивить кого угодно » [электронный ресурс]. Режим доступа // centerprestige. ru/Netshop/videobuklety/
4 Статья «Инновации в рекламе – Школа рекламиста » [электронный ресурс]. Режим доступа // www.advertiser-school. ru/advertising.../innovations-in-advertising.html
5 Статья «Инновации в рекламе товаров и услуг » [электронный ресурс]. Режим доступа // knowledge.allbest.ru/.../2c0 a65635a2ac78a4c53a89521206c37_0.html
6 Статья «Инновационные технологии » [электронный ресурс]. Режим доступа // http://geektimes.ru/post/200052/
7 Статья «Интерактивное зеркало » [электронный ресурс]. Режим доступа. http://www.advertiser-school.ru/advertisingtheory/ interactive-ads-review.html
8 Статья «Интерактивный пол» [электронный ресурс]. Режим доступа. http://www.advertiser-school.ru/advertising-theory/ 8796 -review.html
9 Статья «Интерактивные носители » [электронный ресурс]. Режим доступа. http://www.advertiser-school.ru/advertising- theory/87965/
10 Статья «3D пирамида » [электронный ресурс]. Режим доступа. – http://youlalight.com/ru/3dpyramid
11 Статья «Виртуальная проекция » [электронный ресурс]. Режим доступа. -http://www.advertiser-school.ru/advertisingtheory/ 8975.html
12 Статья «Ароматерапия в маркетинге » [электронный ресурс]. Режим доступа. -http://mindspace.ru/206aromagiya_biznesa_ vliyaniezapaha_v_prodazhah/

Downloads

How to Cite

Davletova, M. T. (2016). Improving communication policy «Mega Center Astana» LLP. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 114(2). Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/1287