Банктің бағалық стратегия құрылымының ерекшелігі. Особенности структуры ценовой стратегии банка.

  • D. Zh. Myrzahanova
  • A. M. Nurmagambetova

Аннотация

Банктегі баға белгілеуде әрдайым бәсекелестердің іс-әрекеті есепке алынады. Сондықтан бәсекелестер бағасы деңгейінде бағаны анықтау - банктік ритейлінде баға белгілеудің қарапайым түрі болғанымен, ең кең тараған әдіс болып табылады. Бұл жаңа қатысушылардың банктік нарыққа енуінің қиын екендігін, ал нарықтағы лидерлердің бағалық шегі көптеген банктердің табыстың қолайлы нормасын сақтап қалуға мүмкіндік беретіндігін айтуға болады.

При ценообразовании банка необходимо постоянно учитывать деятельность конкурентов. Поэтому определение цен на уровне цен конкурентов является распространенным методом, хотя даный вид ценообразования ритейла считается простым. Так можно определить сложность входа в рынок новых банков- участников, а также ценовой лимит лидеров рынка дает возможность сохранить оптимальную норму доходности многих банков.

Литература

1 Эриашвили Н. Д. Маркетинг - М:Юнити-Дана, 2009 г.

2 Жаскыран И. Учебное пособие. - М.: ООО «ИПЦ Маска». 2010. - С.224.

3 Фатхудинов Р.А. Конкурентоспобность: экономика, стратегия, управление - М. Инфра-М, 2011г.
Как цитировать
MYRZAHANOVA, D. Zh.; NURMAGAMBETOVA, A. M.. Банктің бағалық стратегия құрылымының ерекшелігі. Особенности структуры ценовой стратегии банка.. Вестник КазНУ. Серия Экономическая, [S.l.], v. 109, n. 3, apr. 2016. ISSN 2617-7161. Доступно на: <https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/1063>. Дата доступа: 16 apr. 2021

Ключевые слова

стратегиялық маркетинг; баға белгілеу саясаты; нарықтық бәсекелестік; өтімділік. стратегический маркетинг; политика ценообразования; рыночная конкуренция; ликвидность.