РОЛЬ И ОСОБЕННОСТИ МАРКЕТИНГА НА РЫНКЕ СРЕДСТВ ПРОИЗВОДСТВА.
Кілттік сөздер:
МАРКЕТИНГ, РЫНОК,Аннотация
Қазiргі уақытта, ғылыми-техникалық прогресс нəтижесінде, өндiрiстiк-техникалық өнiм өндiрiсiнiң басымдылықтарының маңыздылығы өзгеруде. Өнiм сапасы алдыңғы қатарға қойылып, күрделі бəсеке күресiнде жетiстiктiң негiзгi кепiлдiктерiнiң бiрi болып қалыптасады. Қазақстандық өнеркəсiптiк жабдықтары нарығы дамуының негiзгi проблемаларына орнықсыздықты, өсудiң баяу екпiндерiн, өнiмнiң төмен сапасы мен тар ассортиментiн жатқызуға болады. Сондықтан өндiрiс құралдары нарығында маркетингтiң қажеттiлiгi туындауда. Осы мақалада өндiрiс саласы кəсiпорындарына нарықта ойдағыдай жұмыс iстеуіне мүмкiндiк беретiн өнеркəсiптiк маркетингтiң мəнi, оның рөлi, айырмашылық ерекшелiктері мен сирек кездесетiн сипаттамалары анықталады.Библиографиялық сілтемелер
1. Ковалев А.И. Промышленный маркетинг (Часть I). – М.: ООО Фирма «Благовест-В», 2002 г. - 16с.
2. Уэбстер Ф. Основы промышленного маркетинга. – М.: Издательский Дом Гребенникова. 2005 г. – 21с.
3. Багиев Г.Л., Назим Сайед-Мохамед, Юлдашева О.У. Промышленный маркетинг: Учебное пособие. –
СПб.: Издательство СПбУЭФ, 1999. - 38с.
4. Стерлин А.Р.,Тулин И.В. Стратегическое планирование в промышленных предприятиях. – М.:
Наука.1990г. – 58с.
2. Уэбстер Ф. Основы промышленного маркетинга. – М.: Издательский Дом Гребенникова. 2005 г. – 21с.
3. Багиев Г.Л., Назим Сайед-Мохамед, Юлдашева О.У. Промышленный маркетинг: Учебное пособие. –
СПб.: Издательство СПбУЭФ, 1999. - 38с.
4. Стерлин А.Р.,Тулин И.В. Стратегическое планирование в промышленных предприятиях. – М.:
Наука.1990г. – 58с.
Жүктелулер
Как цитировать
Зимарина, А. В. (2015). РОЛЬ И ОСОБЕННОСТИ МАРКЕТИНГА НА РЫНКЕ СРЕДСТВ ПРОИЗВОДСТВА. ҚазҰУ хабаршысы. Экономика сериясы, 84(2), 112–115. вилучено із https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/750
Шығарылым
Бөлім
ECONOMICS