АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫНДА МАРКЕТИНГТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ.
Кілттік сөздер:
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫНДА,Аннотация
В данной статье автор поднимает проблемы развития маркетинга в сфере АПК, аргументировано обосновывает необходимость применения маркетингового подхода в деятельности агропромышленных объединений. В частности трудности внедрения маркетинговых технологий, таких как исследование рынка, онкурентов и др. в агропромышленном комплексе.Библиографиялық сілтемелер
1. Қазақстан Республикасының Конституциясы. – Алматы: «Баспа» үйі, 2001.- 44 б.
2. ҚР Азаматтық Кодексі. – Алматы, 1995. - 18 б.
3. ҚР Банкроттық туралы заңы. – Алматы: «Юрист» баспасы, 2005. - 40 б.
2. ҚР Азаматтық Кодексі. – Алматы, 1995. - 18 б.
3. ҚР Банкроттық туралы заңы. – Алматы: «Юрист» баспасы, 2005. - 40 б.
Жүктелулер
Как цитировать
Турганбекова, Б. Б., & Онгарова, Л. (2015). АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫНДА МАРКЕТИНГТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ. ҚазҰУ хабаршысы. Экономика сериясы, 84(2), 61–64. вилучено із https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/735
Шығарылым
Бөлім
ECONOMICS