Жаһандық кәсіпкерлікті демократияландырудағы цифрлы краудфандинг платформаларының рөлі

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/be.2024-149-i3-04
        382 195

Аннотация

Краудфандингке арналған цифрлық платформалар кәсіпкерлік қаржы саласында серпіліс жасап, капиталға қол жеткізуді ғаламдық деңгейде демократияландыруға мүмкіндік беретін цифрлық арна ұсынды. Бұл зерттеуде краудфандинг платформаларының жаңа компанияларға жаһандық қаржының күрделілігін басқаруға қалай көмектесетіні және институционалдық, мәдени кедергілерді нақты мысалдар арқылы қалай еңсеретіні көрсетіледі. Мақалада осы платформалардың әлеуметтік әсері, заңнамалық негіздер, мәдени нормалар, негізгі көрсеткіштер мен платформаның сипаттамалары жан-жақты талқыланады. Краудфандинг платформасының сәтті немесе сәтсіз болуын анықтайтын маңызды фактор – оның дизайны мен ерекшеліктері. Зерттеу платформаның марапат деңгейлері, акция опциондары мен қауымдастық құру құралдары сияқты мүмкіндіктерінің инвесторлардың қатысуына және науқан нәтижелеріне қалай әсер ететінін көрсетеді. Сонымен қатар, зерттеуде краудфандингтің инклюзивтілікті арттыру әдісі ретінде, әсіресе әйелдер мен этникалық азшылықты қамтитын аз өкілдік етілген кәсіпкерлер арасында жиі қолданылып жатқаны айтылады. Зерттеу шетелдік қаржыландыруды тартудағы тиімді тәжірибелер мен жалпы проблемаларды анықтай отырып, бұл платформалардың осал кәсіпкерлерге қалай көмектесетінін талдайды. Нәтижелер кәсіпкерлерге әртүрлі аймақтарда краудфандингтің әлеуетін барынша тиімді пайдалану үшін қолдануға болатын тактикаларды ашу арқылы неғұрлым инклюзивті кәсіпкерлік ортаны дамытуға бағытталған. Жалпы алғанда, мақала саясаткерлер, жеке-жариялық серіктестер және бизнестегі басқа мүдделі тараптар қолдана алатын әділ және тұрақты кәсіпкерлік ортаны дамытуға бағытталған практикалық ақпарат беруді көздейді.

Түйін сөздер: цифрлық краудфандинг, ғаламдық кәсіпкерлік, капиталға қол жеткізу, инклюзивті қаржы.

 

Авторлардың биографисы

Л. Пол, Технологический университет Кейп-Пенинсула, г. Кейптаун, ЮАР

оқытушы, докторант, Кәсіпкерлік және бизнес-менеджмент кафедрасы, Бизнес және басқару ғылымдары факультеті, Кейп-Пенинсула Технологиялық Университеті (Кейптаун қ., Оңтүстік Африка Республикасы, эл. пошта: Lgp01wp2008@gmail.com)

Р. Рена, Кейп-Пенинсула Технологиялық Университеті, Кейптаун қ., ОАР

экономика профессоры, Кәсіпкерлік және бизнес-менеджмент кафедрасы, Бизнес және басқару ғылымдары факультеті, Кейп-Пенинсула Технологиялық Университеті (Кейптаун, Оңтүстік Африка Республикасы, эл. пошта: ravinder.rena1@gmail.com)

 

Жүктелулер

Как цитировать

Пол L. ., & Рена R. . (2024). Жаһандық кәсіпкерлікті демократияландырудағы цифрлы краудфандинг платформаларының рөлі. ҚазҰУ хабаршысы. Экономика сериясы, 149(3), 46–58. https://doi.org/10.26577/be.2024-149-i3-04