АГРОӨНЕРКӘСІПТІК КЕШЕННІҢ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН АРТТЫРУДАҒЫ МЕМЛЕКЕТ САЯСАТЫНЫҢ РӨЛІ ЖӘНЕ ОНЫ ІСКЕ АСЫРУ ӘДІСТЕРІ
Аннотация
Казахстан готовится к вступлению в ВТО. Следует отметить, что отечественный аграрный сектор пока не совсем готов к функционированию в условиях жесткой конкуренции. Чтобы использовать имеющиеся конкурентные преимущества требуется взвешенная государственная политика.Библиографиялық сілтемелер
1. I.А. Бибатырова, Б.Ж. Кекілов. Ұлттық экономиканы мемлекеттік реттеу. /Оқу құралы/ – А.: «Қазақ университеті», 2007. – 102 б.
2. Бимендиева Л.А. Аграрлық секторды мемлекеттік реттеудің теориялық мәселелері. /экон. ғыл. канд. Ғылыми дәрежесін алу үшін дайындалған диссертация. – А.: 1999. – 115 с.
3. Қ.Е. Құбаев, Ж.О. Ихданов, А.Ш. Кәрібай. Аграрлық сектор экономикасын мемлекеттік реттеу мәселелері. /Оқу құралы/ – А.: «Экономика», 1997. – 88 б.
4. А. Кайгородцев. Государственное регулирование АПК как фактор обеспечения продовольственной безопасности //Транзитная экономика. – 2006. – №1 – С. 30-38
5. Аубакиров Я.А. Национальная экономика в условиях глобализации. – А.: «Қазақ университеті», 2005. – 340 с.
2. Бимендиева Л.А. Аграрлық секторды мемлекеттік реттеудің теориялық мәселелері. /экон. ғыл. канд. Ғылыми дәрежесін алу үшін дайындалған диссертация. – А.: 1999. – 115 с.
3. Қ.Е. Құбаев, Ж.О. Ихданов, А.Ш. Кәрібай. Аграрлық сектор экономикасын мемлекеттік реттеу мәселелері. /Оқу құралы/ – А.: «Экономика», 1997. – 88 б.
4. А. Кайгородцев. Государственное регулирование АПК как фактор обеспечения продовольственной безопасности //Транзитная экономика. – 2006. – №1 – С. 30-38
5. Аубакиров Я.А. Национальная экономика в условиях глобализации. – А.: «Қазақ университеті», 2005. – 340 с.
Жүктелулер
Как цитировать
Шеденов, Ө. Қ., & Дюсеханова, Н. М. (2015). АГРОӨНЕРКӘСІПТІК КЕШЕННІҢ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН АРТТЫРУДАҒЫ МЕМЛЕКЕТ САЯСАТЫНЫҢ РӨЛІ ЖӘНЕ ОНЫ ІСКЕ АСЫРУ ӘДІСТЕРІ. ҚазҰУ хабаршысы. Экономика сериясы, 77(1), 75–80. вилучено із https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/273
Шығарылым
Бөлім
НАРЫҚТЫҚ ЭКОНОМИКАДАҒЫ МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ