Бақылау бағыты: Нигериялық қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің жұмысына қанағаттануын бағалау
Locus of Control: An Appraisal of Employees’ Job Satisfaction in the Nigerian Service Industry
DOI:
https://doi.org/10.26577/be.2021.v137.i3.06Аннотация
Жеке нәтижені бақылайтын нәрсені түсіну және индивидтің жұмыс орнымен және өмірмен
бақылау бағытын қабылдауын теңестіру көптеген жылдар бойы басты мәселе болды. Сондықтан
бұл зерттеу жұмыс орнының қанағаттануына бақылау локусының әсерін зерттеді. Бұл зерттеу
үшін келесі зерттеу кезеңдері жүргізілді. Таңдалған ұйымның 309 қызметкерінен деректерді
жинау үшін құрылымдық сауалнама жүргізілді. Деректерді талдау үшін логикалық статисти-
ка қолданылды, гипотезалар корреляция мен регрессия арқылы тексерілді. Нәтиже жұмысқа
деген қанағаттануға ынтаның (R2 = 0,576; P = 0,000), психологиялық жағдайдың (r = 0,805;
P < 0,05), жеке қасиеттерінің (R2 = 0,438; P = 0,000) оң әсерін көрсетті. Зерттеу қорытындысы
бойынша, бақылау айнымалыларының орналасуы қызметкерлердің жұмысына қанағаттанудың
негізгі факторы болып табылады және егер дұрыс басқарылмаса және бақыланбаса, ұйымның
жалпы жұмысына әсер етуі мүмкін. Демек, менеджерлер эмоционалды және интеллектуалды
қабілеті бар дұрыс адамның моральдық және тиімсіз қызметкерлердің алдын алу үшін әр түрлі
лауазымдарға тағайындалуын қамтамасыз етуі керек.
Түйін сөздер: бақылау бағыты, жұмысқа қанағаттану, жеке қасиеттер, жұмысқа деген ынта,
күшейту.