РАЗРАБОТКА ИННОВАЦИОННОЙ СТРАТЕГИИ КОМПАНИИ.

Authors

  • С. А. Сабирдинова Казахский национальный университет имени аль-Фараби
        51 87

Keywords:

СТРАТЕГИИ КОМПАНИИ, инновационное планирование,

Abstract

The strategy is designed to link the priorities for future development of the company to its potential level of innovation, to make a new quality control of production and the main instrument for achieving the goals of the company.

References

1.1. Афонин И.В. Инновационный менеджмент: учеб.пособие–М.:Гардарики, 2007. – 224с.
2.2. Зайцев Л.Г., Соколова М.И. Стратегический менеджмент: учебник /
Л.Г. Зайцев, М.И. Соколова. – 2-е изд., перераб. И доп. –М.:Магистр
, 2008. – 526с.
3.3. Сурин А.В., Молчанова О.П. Инновационный менеджмент: Учебник. –
М.: ИНФА -М, 2008. – 368с.

Downloads

How to Cite

Сабирдинова, С. А. (2016). РАЗРАБОТКА ИННОВАЦИОННОЙ СТРАТЕГИИ КОМПАНИИ. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 89(1), 118–122. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/622