ЭТАПЫ ЗАРОЖДЕНИЯ И ФОРМИРОВАНИЯ ЭКОНОМИЧЕСКИХ ОТНОШЕНИЙ БРЕНДИНГА В КАЗАХСТАНЕ
Abstract
This article describes the history of beginning and development of economic relations branding in Kazakhstan. We have presented three main stages based on completed analysis. Perceptivity, the revealed negative aspects, the interfering high-grade formation of relations branding in the country, have allowed to build the present stage as arising.References
1. Программа развития патентной системы Республики Казахстан на 2007 – 2011 годы // www.kazpatent.kz
2. Форум предпринимателей Казахстана// http://www.businessforum.kz/?a=text&i=9
3. Алипинова А. Товарный знак как предмет спора // Интеллектуальная собственность Казахстана, № 3, 4, 2006 – С.10
4. Айкенов М.О. Закон и авторское право // Интеллектуальная собственность Казахстана, № 2, 2006 – С.12
2. Форум предпринимателей Казахстана// http://www.businessforum.kz/?a=text&i=9
3. Алипинова А. Товарный знак как предмет спора // Интеллектуальная собственность Казахстана, № 3, 4, 2006 – С.10
4. Айкенов М.О. Закон и авторское право // Интеллектуальная собственность Казахстана, № 2, 2006 – С.12
Downloads
How to Cite
Каирова, А. А. (2015). ЭТАПЫ ЗАРОЖДЕНИЯ И ФОРМИРОВАНИЯ ЭКОНОМИЧЕСКИХ ОТНОШЕНИЙ БРЕНДИНГА В КАЗАХСТАНЕ. Journal of Economic Research &Amp; Business Administration, 83(1), 115–120. Retrieved from https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/416
Issue
Section
Management, marketing in a market economy