Туризм саласындағы маркетингтің ерекшелігі. Особенности маркетинга в области туризма.

  • E. A. Abatov Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

Аннотация

Туристік саланы дамыту қажеттілігі негізінде маркетинг саласы белгілі бір рөл атқарады және де нарық жағдайларында туристік кәсіпорындар мен фирмалардың табысты іс-әрекеті көбінесе қабылданатын маркетингтік шешімдерге байланысты болып отыр. Сондықтан да туризм саласында маркетингтік қызметтің дұрыс жүргізілуі өте маңызды және де туристік маркетинг – нарықтың кәсіби қызметкерлеріне дұрыс бағыт беретін бірден-бір бағыт. Маркетингті қолдану туристік нарықта өршіген бәсекелестікке байланысты пайда болды, бұл кезде қызмет көрсету тұтынушылардың нақты қажеттілігі мен қалауынан туындайды. Жалпы мақалада туристік маркетингтің ерекшелігін, қызметін және қағидаларын жан-жақты қарастырған. Сонымен қатар туризм саласында маркетингті қолданудың маңыздылығын атап көрсетіп, шетелдік тәжірибелерді мысалға ала отырып, нақты ұсыныстар жасалған.



В условиях рынка действие туристических предприятии и фирмы в большинстве случаев связано принятием маркетинговых правильных решений. Поэтому в сфере туризма правильное ведение маркетинговых услуг имеет особое значении. В статье рассматривается понятие и особенности маркетинга в туристской отрасли. В сфере туризма использование маркетинга показано как особо значимое, и сделаны конкретные предложения.

Литература

1. Апышева А.А Туристік фирмалар қызметіндегі маркетингті жетілдіру // С. Аманжолов атындағы Шығыс Казакстан мемлекеттік университеті. – 2010. – 1-12 б.

2. http://magistr.kz Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдіру жолдары. – 2012.– 2-8 б .

3. http://caspionet.kz Қазақстанның ішкі туризм нарығы. – 2012. – 1 б.
Как цитировать
ABATOV, E. A.. Туризм саласындағы маркетингтің ерекшелігі. Особенности маркетинга в области туризма.. Вестник КазНУ. Серия Экономическая, [S.l.], v. 99, n. 5, p. 88-91, apr. 2015. ISSN 2617-7161. Доступно на: <https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/511>. Дата доступа: 12 apr. 2021

Ключевые слова

туризм; маркетинг; гидтар; индустрия; фирма; нарық; тауарлар; тұтынушылар; индустрия; туризм; маркетинг; гиды; индустрия; фирма; рынок; товары; потребители; индустрия;