Optimizing loan capital for effective performance of nigerian listed food and beverage companies
DOI:
https://doi.org/10.26577/be.2022.v140.i2.04Abstract
Бұл зерттеу Нигериялық тамақ және сусын компаниялары үшін жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін левереджді қалай арттыруға болатынын қарастырады. Зерттеу 2011 және 2020 жылдар аралығындағы таңдалған компаниялардың қаржылық есептілігінен панельдік деректерді алу үшін қосымша деректер көзін пайдаланды. Төрт (4) листингілік компанияның үлгісі сегіз (8) компанияның зерттеу тобынан алынған деректердің қолжетімділігі негізінде арнайы таңдалды. Азық-түлік және сусындар компаниялары Нигерия қор биржасында листингтен тұрады. Зерттеу деректерді бағалау үшін тіркелген және кездейсоқ әсер модельдерін пайдаланды. Зерттеу көрсеткендей, P-мәні 0,9405 > 0,05 болғанда -0,00892638 қатынасы қысқа мерзімді қарыздың өнімділікке болмашы теріс әсерін көрсетеді, ал P-мәні 0,7630 > 0,05 болғанда 0,0327119 қатынасы оң әсер етті. Ұзақ мерзімді қарыздың фирмалардың жұмысына әсер етуі, бұл нәтижелер ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді қарыздардың фирмаларға оң және теріс әсерін анықтағандықтан нәтижелер аралас болғанын көрсетеді. өкілдігі. Зерттеу көрсеткендей, Нигериядағы тамақ өнімдері мен сусындар компаниялары ұзақ мерзімді несиелерге инвестицияларын ұлғайту немесе қысқа мерзімді несиелерге инвестицияларын азайту арқылы өз жұмысын жақсарта алады. Түйін сөздер: қарыз капиталын оңтайландыру, қаржылық көрсеткіштер, тамақ және сусын кәсіпорындары.